اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مراسم دهه فجر استان مرکزی:

حضور گسترده مردم در دهه فجر خط بطلان بر برنامه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مراسم دهه فجر استان مرکزی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر، خط بطلانی بر برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

حضور گسترده مردم در دهه فجر خط بطلان بر برنامه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در نشست اعضای ستادهای شهرستانی دهه فجر بیان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مردم با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال این بودند نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه داده و موجب دلسردی مردم از نظام  شوند که حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر خط بطلانی بر برنامه‌های آنان خواهد کشید.

هاشمی تلاش در تشریح و تبیین برنامه‌های نظام و انقلاب و دستاورد‌های این چند ساله را از ضروریات دانست و گفت: شناساندن اهداف دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و کسانی که در داخل کشور کمر به ساقط کردن نظام بسته‌اند و آگاه کردن اهداف فتنه‌گران برای مردم یک جشن خوب برای انقلاب محسوب می‌شود.

رئیس ستاد مراسم دهه فجر استان مرکزی گفت: دهه فجر امسال به دلیل تقارن با هفته وحدت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که حضور حداکثری مردم در برنامه‌های این ایام ضروری است.

هاشمی با بیان اینکه مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه جذب حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر را فراهم سازند، گفت: مسئولان باید با تدارک برنامه‌های مطلوب و با کیفیت زمینه حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان را در آیین‌های دهه مبارک فجر بیش از پیش فراهم کنند.

وی ادامه داد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مسئولان وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: دهه فجر همچنین بهترین زمان برای خدمات رسانی همه جانبه انقلاب اسلامی در بخش‌ های روستایی، محرومیت‌زدایی، موفقیت‌های علمی، دفاعی و دینی است. 

در این نشست پیرامون برگزاری برنامه‌های هنری، ورزشی، علمی، دینی و اجتماعی و آیین‌های جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/87006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول