اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌های‌ ورزشی بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خبر داد

برگزاری مسابقات چندجانبه ورزشی به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌های‌ ورزشی بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری مسابقات چندجانبه ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد.

برگزاری مسابقات چندجانبه ورزشی به مناسبت دهه فجر

سهیلا مینایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه تربیت بدنی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های ورزشی ویژه‌ای تدارک دیده است، اظهار کرد: به مناسبت این ایام فرخنده، مسابقات چندجانبه‌ ویژه بانوان جانباز، همسران و دختران شاهد و ایثارگر طی دو روز در قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از ششم بهمن‌ماه در دو رشته ورزشی دارت و تیراندازی با تفنگ و تپانچه با حضور 40 بانوی ورزشکار از استان‌های مرکزی، البرز و لرستان به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت‌‌های ورزشی بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خاطرنشان کرد: مسابقات دارت در سالن کانون شهرک شهدا بنیاد شهید و مسابقات تیراندازی در سالن میثم برگزار خواهد شد و در پایان با اهدای حکم قهرمانی و جوایز از برندگان این دوره از رقابت‌ها تقدیر خواهد شد.

مینایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر نقش ورزش بر سلامت روح و جسم جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها از برگزاری برنامه‌های ورزشی خانوادگی در این ایام خبر داد و تصریح کرد: اداره‌کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت‌های مختلف همایش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی ویژه مردان و بانوان را برگزار می‌کند که این برنامه‌ها مورد استقبال گسترده قرار می‌گیرد و در دهه فجر نیز درصدد برگزاری همایش پیاده‌روی جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم که برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/78009/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول