اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک:

مشکلات کشاورزان اندیمشکی برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: در راستای برون رفت کشاورزان و دامداران از مشکلات موجود و پیش‌رو در شهرستان، جمع بندی‌های لازم و ضروری را در نظر گرفته و به زودی اجرایی خواهیم کرد.

مشکلات کشاورزان اندیمشکی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، مهران شرفی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران  شهرستان اندیمشک که در محل مرکز خدمات و ترویج توسعه کشاورزی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت فعالان بخش کشاورزی در اندیمشک مطمئناً موجب ارتقای سطح اقتصاد کشاورزی در شهرستان می‌شود.

وی افزود: در همین راستا توجه به وضعیت کشاورزان و دامداران اندیمشکی را در اولویت برنامه‌های در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان در راستای رفع مشکلات آنها می‌کوشیم.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه کشاورزی و دامداری از ارکان توسعه پایدار محسوب می‌شود، تصریح کرد: توجه به این دو بخش تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی همچنین عنوان کرد: در راستای برون رفت کشاورزان و دامداران از مشکلات موجود و پیش‌رو در شهرستان، جمع بندی‌های لازم و ضروری را در نظر گرفته و به زودی اجرایی خواهیم کرد.

در پایان این جلسه کشاورزان و دامداران شهرستان به طرح مسائل و مشکلات خود پرداخته و مسئولان مربوطه و حاضر در جلسه را از کاستی و کمبودهای موجود مطلع ساختند.

انتهالی پیام/72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول