اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج عنوان کرد

تاثیر خشکسالی بر مشکلات کشاورزان فهرج / برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: خشکسالی‌های متوالی در فهرج کشاورزان را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده است.

تاثیر خشکسالی بر مشکلات کشاورزان فهرج / برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد برزنگ بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: دشمن در تلاش است که بین مسلمانان ایجاد اختلاف و تفرقه کند و امروز وحدت نیاز جامعه و مسلمانان است.

وی با اشاره به تاکید رهنمودهای امام راحل در ارتباط با وحدت و همدلی مسلمانان افزود: ایجاد تفرقه و اختلاف از اهداف دشمن است و امروز تنها روزنه دشمن ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و همواره از پیشرفت و رشد مسلمانان بیم‌ناک است و هراس دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف بیان کرد: امروز پیشرفت و توانایی ما به حدی است که می‌توانیم، بهپادهای دشمن را شکار و فناوری به کشورها صادر می‌کنیم و جوانان ما از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

فرماندار فهرج بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی‌های مناسب برای دهه مبارک فجر ایجاد شور امید در بین دانش‌آموزان کند.

برزنگ از برگزاری جشن بزرگ وحدت در بخش نگین کویر شهرستان فهرج خبر داد و با بیان اینکه خشکسالی سبب خشکیدن نخیلات این شهرستان شده است، خواستار برخورد با عوامل حفر چاه‌های غیرمجاز شد و اظهار داشت: برداشت بی‌رویه از منابع آبی و کاهش نزولات آسمانی، کشاورزان را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان به شدت در ارتباط با حفر چاه‌های غیرمجار برخورد کنند، افزود: برداشت آب از منابع زیرزمینی چندین برابر آب قنوات و موتور پمپ‌های کشاورزی است.

به گزارش فارس، شهرستان فهرج با قرار گرفتن در حاشیه کویر لوت و بارش بسیار ناچیز نزولات آسمانی و خشکسالی‌های متوالی همه‌ساله کشاورزان با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده و خسارات زیادی متحمل می‌شوند.

انتهای پیام/80013/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول