اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی صنف کشاورزی همدان:

کشاورزان از سوی تأمین اجتماعی همدان، مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان گفت: کشاورزانی که به شعبات تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند مورد بی‌مهری کارشناسان قرار می‌گیرند و سخت‌گیری‌های زیادی در مورد تشکیل پرونده برایشان وجود دارد.

کشاورزان از سوی تأمین اجتماعی همدان، مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند

ثریا شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با بیمه کشاورزان اظهار کرد: جلسه‌ای در این راستا با حضور اعضای هیئت مدیره نظام صنفی شهرستان همدان و رئیس و کارشناسان تأمین اجتماعی در مورد بیمه کشاورزان عضو این نظام برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در قبال بیمه کشاورزان وجود ندارد، افزود: کشاورزان عضو با نامه‌ای مبنی بر تأیید جهاد کشاورزی و پروانه صنف کشاورزی برای انجام امور می‌توانند به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند و بیمه کارفرمایان به صورت 27 درصد پرداختی صورت می‌گیرد.

دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان تصریح کرد: مقرر شده تمام کارگران با پروانه نظام صنفی و تکمیل فرم تأئیدیه شورا و جهاد کشاورزی که مورد تأیید اداره تأمین اجتماعی است به شعبات مراجعه و پرونده خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد:‌ در صورت بروز هر گونه مشکلی در هر شعبه‌ای، کشاورزان می‌توانند برای پیگیری و رفع مشکل به طور مستقیم با سازمان تأمین اجتماعی استان همدان تماس بگیرند.

شعبانی تأکید کرد:‌ مکاتباتی نیز از طرف سازمان تأمین اجتماعی همدان با کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان مبنی بر مطرح کردن این مشکل در مجلس شورای اسلامی شده که ایشان نیز درصدد رفع این مشکل برآیند.

وی عنوان کرد: در استان‌هایی نظیر اهواز، اصفهان و... سختگیری‌هایی که در استان همدان اعمال می‌شود وجود ندارد و کشاورزان به راحتی امور بیمه‌ای خود را دنبال می‌کنند.

دبیر اجرایی صنف کشاورزی شهرستان همدان بیان داشت: کشاورزانی که به شعبات مراجعه می‌کنند مورد بی‌مهری کارشناسان قرار می‌گیرند و سخت‌گیری‌های زیادی در مورد تشکیل پرونده برایشان وجود دارد.

وی با انتقاد از به تأخیر انداختن و دیر عمل کردن سازمان تأمین اجتماعی استان همدان بیان داشت: در شهرستان اهواز با صورتجلسه‌ای که در شهریور ماه تنظیم شده این مشکل از آن تاریخ حل شده ولی در استان همدان هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شعبانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همه کشاورزان در قالب کارگری با در دست داشتن پروانه بهره‌برداری نظام صنفی و نامه تأییدیه جهاد کشاورزی و شورا می‌توانند به شعب مراجعه کرده و نسبت به تکمیل پرونده و انجام مراحل اقدام کنند.  

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول