اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت در مجلس خبر داد

ارائه پیشنهاد تقسیط وام کشاورزان جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد تقسیط سود و اصل وام کشاورزان جنوب کرمان در ستاد راهبردی جنوب کرمان ارائه و مورد موافقت اولیه قرار گرفت.

ارائه پیشنهاد تقسیط وام کشاورزان جنوب کرمان

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به تشکیل جلسه ستاد راهبردی جنوب استان در تهران اظهار داشت: این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای عضو ستاد، استاندار کرمان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه پیشنهاد شد، کاری که دولت برای کشاورزان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان انجام داد و اصل وام به همراه سود یک ساله را تقسیط کرد، این اقدام برای کشاورزان جنوب کرمان انجام شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط خشکسالی حاکم بر منطقه و اینکه کشاورزان در غیر این صورت توانایی پرداخت وام را ندارند، تصریح کرد: این پیشنهاد مورد موافقت معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت و امیدواریم مورد تصویب نهایی قرار گیرد.

عارفی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام از سوی دولت‌مردان مورد موافقت قرار گرفته تا کشاورزان زحمتکش جنوب کرمان بتوانند، بدهی خود را به بانک پرداخت کنند.

انتهای پیام/2655/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول