اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه آبادان خبر داد

برگزاری مرحله هفتم آزمون سراسری سنجش مهارت در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه آبادان از برگزاری مرحله هفتم آزمون‌های سراسری سنجش و ارزشیابی مهارت در آبادان خبر داد.

برگزاری مرحله هفتم آزمون سراسری سنجش مهارت در آبادان

ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: مرحله هفتم آزمون‌های سراسری سنجش و ارزیابی مهارت کارآموزان این مرکز در آبادان برگزار شده است.

وی افزود: شرکت کنندگان کارآموزان مراکز آموزشی دولتی و موسسات آزاد کارآموزی شهرستان بود که در صورت قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی گواهینامه مهارت بین‌الملل دریافت می‌کنند.

* حضور یک هزار از کارآموزان آبادانی در آزمون سنجش

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان ادامه داد: این آزمون بین یک هزار و 813 نفر از کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی(مرکز برادران،خواهران و مرکز جوش تخصصی) و غیر دولتی ( همه آموزشگاه‌های آزاد زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در آبادان) برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این آزمون‌ها روز گذشته از ساعت هشت صبح تا چهار بعدازظهر در 78 حرفه مهارتی فنی و خدماتی در مرکز شماره 2 خلیج‌ فارس آبادان برگزار شده است.

* آموزش رایگان ساخت درب و پنجره upvc برای نخستین بار خوزستان

کوه‌سرخ در ادامه با اشاره به آموزش رایگان ساخت درب و پنجره upvc برای نخستین با در استان خوزستان گفت: این مهم برای نخستین بار در استان خوزستان و در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان راه اندازی شده است.

وی افزود: کارگاه مجهز آموزشی ساخت درب و پنجره  upvc( ساخت درب و پنجره دو جداره) در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان  تجهیز و راه‌اندازی شد و همه روزه به استثنای روزهای تعطیل پذیرای علاقه‌مندان برای ثبت نام در این شاخه آموزشی است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آبادان در پایان گفت: جوانان و علاقه‌مندان در شهرهای آبادان، خرمشهر، چوئبده و اروندکنار برای نام نویسی در رشته فوق به آدرس کوی بهار، ایستگاه 10 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان مراجعه کنند.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول