اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

نیازسنجی و تنوع مشاغل از اولویت‌های فنی و حرفه‌ای در اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در مدیریت فنی و حرفه‌ای استان اصفهان نیازسنجی و تنوع مشاغل است.

نیازسنجی و تنوع مشاغل از اولویت‌های فنی و حرفه‌ای در اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوطالب جلالی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه دغدغه بیکاری به عنوان پدیده شوم برای خانواده‌ها است، اظهار کرد: صرف نظر از اقدامات در حوزه ظرفیت سازی بازار، آموزش نسل جوان بر کسی پوشیده نیست و خروجی آن محصول کار فنی و حرفه‌ای است.

وی افزود: ایجاد ظرفیت‌ها گذر برای شغل‌های برتر است، چنانکه به همت مسئولان در سال گذشته در فنی و حرفه‌ای تجارب افراد در سامانه ثبت شده است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: کارهای جدید و منطقی و معناداری در سند آمایش استان باید تدوین شود و به نفس آموزش پرداخته شود.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری استان باید بر مبنای فنی‌ و حرفه‌ای و براساس نیازسنجی باشد، چرا که نیازسنجی سبب هم‌افزایی می‌شود.

جلالی گفت: به طور قطع در رأس برنامه‌های نیازسنجی منطقی در تمامی حوزه‌های کاری صورت و بحث مطالعات تطبیقی مشاغل و امکانات بالقوه سنجیده می‌شود.

وی افزود: تنوع مشاغل کم است و عناوین و تنوع بخشی در مشاغل باید صورت گیرد که این امر توسط رؤسای شهرستان‌ها و مربیان با خدمت صادقانه محقق می‌شود.

انتهای پیام/63012/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول