اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

پارک‌های ساری افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری از افزایش فضای سبز و پارک‌های این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

پارک‌های ساری افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، مهدی عبوری در شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری گفت: با توجه به توان اجرایی و تیم کارشناسی موجود در سازمان پارک‌های شهرداری موج جدیدی از عملیات احداث پارک‌های محله‌ای و افزایش سرانه فضای سبز شهری در پیش است.

شهردار مرکزی مازندران با اشاره به اتمام عملیات اجرایی پارک امیرافشاری و پیشرفت مطلوب بازسازی و بازپیرایی پارک مرحوم دامادی، از آغاز عملیات اجرایی پارک مادر واقع در کمربندی و پارک کوی اتحاد طی روزهای آینده خبر داد و این اقدامات را با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد محیطی شاد و سرسبز برای شهروندان دانست.

وی در این باره خواستار تقویت و ایجاد پارک‌های محلی متعدد برحسب اولویت‌بندی مناطق شهری با شناسایی زمین‌های مناسب شد و افزود: از دیگر اقدامات مهم سازمان پارک‌ها و فضای سبز، جابه‌جایی و کاشت مجدد درختان در هنگام احداث پروژه‌های عمرانی است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری نیز در ادامه این جلسه، سیاست اصلی این سازمان را حفظ و توسعه فضای سبز شهری اعلام کرد.

علیرضا حمیدی از طرح جدید آبونمان فضای سبز شهری خبر داد و گفت: در این طرح سازمان پارک‌ها این آمادگی را دارد تا نسبت به طراحی، احداث و نگهداری فضای سبز منازل و اداره‌ها اقدام کند.

وی از همکاری این سازمان با اداره طرح و برنامه شهرداری در شناسایی زمین‌هایی که قابلیت ایجاد پارک‌های همسایگی را دارند خبر داد و افزود: طی روزهای آینده پارک همسایگی گل‌ها افتتاح خواهد شد.

انتهای‌پیام/86021/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول