اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

ساخت 6 فرهنگسرا در همدان در دستور کار قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه تملک 15 فرهنگسرا آغاز شده است، گفت: تاکنون شش فرهنگسرا در دستور کار قرار گرفته است.

ساخت 6 فرهنگسرا در همدان در دستور کار قرار گرفته است

رضا غلامی‌خجسته امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه احداث شش فرهنگسرا در دستور کار قرار دارد، افزود: از ابتدای سال تملک زمین برای ساخت 15 فرهنگسرا آغاز شده است که تاکنون شش فرهنگسرا در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تملک زمین در دره مرادبیک انجام شده است، افزود: در مناطق منوچهری، اسلام‌شهر، خضر، حصار مطهری و دیزج نیز زمین‌ها برای ساخت فرهنگسرا دریافت شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان بیان داشت: زمین‌های فرهنگسراها با طرح و تصویب در صحن شورا از طریق ستاد شهرداری و شهرداری‌های مناطق برای احداث فرهنگسرا، سالن ورزشی و پایگاه بسیج تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه از راه‌اندازی سرای پیشکسوتان در پارک مردم خبر داد و افزود: در این مرکز برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای سالمندان، تجمع سالمندان در فضای فرهنگی و سالم و استفاده از تجربیات یکدیگر از جمله اهداف شکل‌گیری سرای برنادلان است.

غلامی‌خجسته یادآور شد: سرای برنادلان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در سایر پارک‌ها و محلات نیز در حال شکل‌گیری است که در حال حاضر نخستین سرا در پارک مردم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول