اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر سیراف خبر داد

افزایش سرانه فضای سبز بندر سیراف به 5 متر

خبرگزاری فارس: شهردار بندر سیراف از افزایش سرانه فضای سبز بندر سیراف به پنج متر خبر داد.

افزایش سرانه فضای سبز بندر سیراف به 5 متر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف، وحید واعظی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری بندر سیراف اظهار داشت: بندر سیراف از شهرهای باستانی ایران اسلامی است و قدمت بسیار زیادی در تجارت و بازرگانی دارد و همواره شاهد حضور توریست‌ها و گردشگران بین‌المللی در این بندر هستیم.

وی افزود: زیباسازی بندر سیراف و توسعه سواحل از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری برای جذب توریست در شهر است و طی چند سال اخیر در راستای گسترش چشم‌اندازهای گردشگری این منطقه تلاش خوبی صورت گرفته که انتظار داریم تداوم یابد.

شهردار سیراف خاطرنشان کرد: توجه به مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد و امسال تلاش بی‌نظیری در این مسیر داشته‌ایم.

واعظی از اجرای عملیات رنگ‌آمیزی و بهسازی مبلمان شهری در سطح پارک‌ها و آرامستان شهر خبر داد و تصریح کرد: انجام این عملیات در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان سیرافی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مثبت مبلمان شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان عنوان کرد: این مهم در حفظ هویت و زیبایی سیمای شهری از اولویت بالایی برخوردار است.

شهردار بندر سیراف با بیان اینکه زیبایی و مبلمان شهری از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است، گفت: فضاهای باز شهری، مبلمان شهری و حضور و استفاده شهروندان رابطه‌ای مستقیم با هم دارد و مبلمان شهری نقش به‌سزایی در به وجود آوردن آرامش و سلامت روحی و ذهنی افراد دارد.

اجرای طرح استقبال از ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران

واعظی یادآور شد: در راستای اجرای طرح استقبال از ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ماه بهمن و نزدیک شدن بهار و به منظور نوسازی فضای شهری نیمکت‌ها و سایر المان‌های شهری رنگ‌آمیزی می‌شود.

وی اظهارداشت: کاشت گل‌های فصلی و هرس درختچه‌ها با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهر در دستور کار شهرداری سیراف قرار دارد.

شهردار بندر سیراف از افزایش سرانه فضای سبز بندر سیراف به پنج متر خبر داد و اذعان داشت: سرانه فضای سبز شهروندان تا پیش از تأسیس شهرداری، صفر بوده است، در حالی که این میزان هم‌اکنون به پنج متر‌مربع رسیده و به فضل خدا تا پایان سال باز هم این میزان افزایش خواهد داشت.

واعظی تصریح کرد: عملیات نصب پایه و زنجیر برای حفاظت از باغچه‌ها در سطح پارک‌ها و آرامستان شهر نیز در حال اجرا است.

وی بیان کرد: باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای مبلمان شهری و فضای سبز استفاده کنیم و از مسئولان اجرایی نیز انتظار داریم همکاری کنند.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول