اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

آموزش شهروندی از دوران کودکی باید تبیین شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ضرورت دارد حقوق شهروندی از دوران کودکی در قالب سیستم آموزشی خصوصا در برنامه‌های آموزش و پرورش تبیین شود.

آموزش شهروندی از دوران کودکی باید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ دینی و ایرانی ما یک فرهنگ مستغنی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در قرآن کریم و احادیث در باب حقوق شهروندی تاکیداتی شده است ما را وادار می‌کند که وظیفه‌مان را در برابر حقوق شهروندی ادا کنیم.

وی توجه به حقوق شخصی شهروند، حقوق عامه مردم و حقوق فردی یک ضرورت دانست و افزود: ضرورت دارد حقوق شهروندی از دوران کودکی در قالب سیستم آموزشی خصوصا در برنامه‌های آموزش و پرورش تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر آشنایی مردم به حقوقشان را موجب تسهیل در رفع مشکلات دانست و تصریح کرد: با آشنایی شهروندان به حقوق حقه خودشان موجب این می‌شود که جامعه به جامعه ایده آل و اسلامی تبدیل شود.

پرآور بر پخش برنامه‌هایی با حضور کارشناسان از سیمای مرکز بوشهر در خصوص حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های این موضوع باید با فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر آغاز شود.

وی همچنین نظرخواهی از دانشجویان در رابطه با حقوق شهروندی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر را یک ضرورت دانست و گفت: نتایج این نظرخواهی به دبیرخانه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر همچنین با بیان اینکه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در سواحل بوشهر گسترش می‌یابد، تاکید کرد: برپایی نماز جماعت در محافل عمومی از جمله پارک‌ها و سواحل با توجه به هوای مناسب به امامت روحانیون گرایش مردم را به نماز جماعت در فضاها گسترش می‌دهد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول