اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره ارشاد رفسنجان خبر داد

برگزاری 650 برنامه جشن انقلاب در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از 650 برنامه جشن انقلاب در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 650 برنامه جشن انقلاب در رفسنجان

محمدعلی شایگان‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر به مسئولیت ارشاد اسلامی با برگزاری جلسه‌های ویژه برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌اند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد در قالب 19 کمیته در شهرستان رفسنجان تشریح و ارائه شده است.

شایگان‌فر افزود: ستاد در چهار بخش و شهر تابعه رفسنجان از جمله کشکوئیه، فردوس و بخش نوق با مسئولیت ائمه جمعه و دبیری بخشداران و در شهر سرچشمه به مسئولیت مسئول اداره تبلیغات اسلامی و دبیری امور اجتماعی مجتمع مس فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: در شهرستان رفسنجان یک ستاد مرکزی و 136 ستاد روستایی و در مجموع 154 برنامه فرهنگی و 496 برنامه جشن دارند که در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

شایگان‌فر با بیان اینکه بسیاری از کمیته‌ها مانند شهرداری کارهای خود را آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فضاسازی ویژه شهر برای دهه فجر و تزئینات شهر توسط شهرداری در حال آماده‌سازی است.

وی عنوان کرد: همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره ) به میهن اسلامی برنامه‌ها با جشن مردمی در میدان ابراهیم آغاز و رژه موتوری از میدان آزادی انجام می‌شود.

شایگان‌فر به برنامه‌های دیگر دهه فجر به محفل انس با قرآن اشاره کرد و بیان داشت: کمیته قرآن دهه فجر در 10 شب، کرسی تلاوت قرآن کریم برگزار می‌کند و روز 15 بهمن‌ماه در مسجد جامع با حضور استاد بهرام‌پور و سعیدیان قاری بین‌المللی محفل قرآنی برگزار می‌شود.

وی گفت: شب شعر انقلاب در 18 بهمن‌ماه توسط کمیته هنری و غبارروبی گلزار شهدا همزمان با سراسر کشور 19 بهمن انجام می‌شود.

شایگان‌فر به دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: جشن میلاد شهدا در قالب طرح تبسم خدا روز 21 بهمن‌ماه با برنامه‌های خوب فرهنگی در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بیش از 50 طرح عمرانی از افتتاحیه‌های دهه فجر است و پنج واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد همراه با 300 دقیقه برنامه رادیویی و 500 دقیقه گزارش برنامه‌های کمیته‌های دهه فجر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

شایگان‌فر چهار مرکز فیزیوتراپی رایگان به همت کمیته امداد امام خمینی را طی دهه فجر نمونه بارزی از برنامه‌های گرامیداشت این دهه خواند و گفت: اوج برنامه‌های دهه فجر حضور پرشور مردم همیشه در صحنه انقلاب است که مانند همیشه با حضور خود بیش از پیش مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی به توزیع 20 هزار پرچم در روز 22 بهمن ماه اشاره و خاطرنشان کرد: گروه موزیک اداره ارشاد و سرودهای دانش‌آموزی در این روز برنامه اجرا می‌کنند و ایستگاه‌های صلواتی پذیرای حضور مردم هستند.

شایگان‌فر، 22 بهمن را روز تجدید میثاق با ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و گفت: مهم‌ترین نقش را در انقلاب مردم ایفا کردند و امروز باید قدر آن روزها و رشادت‌ها را بدانند و بیش از پیش از انقلاب و اهداف آن دفاع کنند.

انتهای پیام/80016/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول