اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آبیک خبر داد

افتتاح دو واحد مسکن مددجویی زیاران آبیک در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک از افتتاح دو واحد مسکن مددجویی در دهه فجر در روستای زیاران از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

افتتاح دو واحد مسکن مددجویی زیاران آبیک در دهه فجر

فرزاد جهانگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: دو واحد مسکن مددجویی در روستای زیاران با 500 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: یک باب کارگاه قالی‌بافی با اعتبار 70 میلیون ریال در شهر خاکعلی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در دهه فجر بهسازی مسکن روستایی و جدول‌گذاری کوچه‌‌های شهید حسینی، خانوردی، محرابی و محمدی روستای زیاران به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به 301 طرح خودکفایی و اشتغالزایی در شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: این طرح ها با 17 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگرد تصریح کرد: دو ایستگاه صلواتی با اعتبار یک میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک در دهه فجر خبر داد و افزود: امید و نشاط، احکام، عفاف و حجاب، مهارت‌های زندگی و دختران در شرف ازدواج از جمله دوره‌های آموزشی است که در دهه فجر برای مددجویان برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه و اقامه نماز برای کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک در دهه فجر خبر داد و گفت: تلاوت قرآن، روخوانی و تجوید، تفسیر قرآن کریم، اخلاق قرآنی، الگوهای قرآنی، شأن نزول آیات و الگو گرفتن از قرآن کریم در زندگی ا‌ز جمله برنامه‌های قرآنی است که برای پرسنل و مددجویان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک اذعان داشت: نمایشگاه دستاوردهای خودکفایی مددجویان این اداره با همکاری شهرداری آبیک در یک مکان مشخص برپا خواهد شد.

جهانگرد اضافه کرد: اهدای جهیزیه به 35 نوعروس با اعتبار 350 میلیون ریال، اهدای وام کارگشایی به 110 مددجو با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال، برگزاری مسابقات ورزشی طناب و دوی استقامت و مسابقه فرهنگی با موضوع انقلاب برای مددجویان، بازدید از 20 مددجو به همراه مسئولان شهرستان، توزیع ارزاق و کالا بین 120 نفر از مددجویان با اعتبار 40 میلیون ریال و دیدار با 20 خانواده شهید معزز و برگزاری اردوی یک روزه به حرم امام راحل برای مددجویان از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: انجام بیمه تأمین اجتماعی برای 20 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی از برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/77006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول