اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اصحاب رسانه

برنامه‌های دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

خبرگزاری فارس: با حضور اصحاب رسانه توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های دهه فجر این استان تشریح شد.

برنامه‌های دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی عالی‌پور صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های دهه فجر در این استان اشاره کرد و گفت: استارت شروع برنامه‌های دهه فجر در این استان از 50 روز قبل به ریاست استاندار زده شد و تاکنون نزدیک به 35 ستاد اصلی و فرعی به همین منظور راه‌اندازی و تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ستادهای اصلی و فرعی در هشت شهرستان استان، 12 بخش و برخی دهستان‌های بزرگ تشکیل شده که 270 کمیته کاری زیرمجموعه ستادهای تشکیل شده است.

ارائه برنامه‌های متفاوت کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

وی به 3 هزار ریزبرنامه دیگر در مراکز شهرها و بخش‌ها اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌هایی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه عکس و پوستر در سطح استان برگزار که برنامه‌های این ایام از سوی کمیته‌های مختلف ساماندهی و برگزار می‌شود.

عالی‌پور دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر را حضور گویندگان و راویان مختلف در دانشگاه‌ها، مدارس و برگزاری میزگرد را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: هر شهرستان با هماهنگی برنامه‌های خاص خود را اجرا می‌کند که این جشن‌ها و برنامه‌ها با تلاش و همکاری صدا و سیما پوشش داده می‌شوند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در یازدهم بهمن ماه ویژه برنامه‌ای به عنوان زنگ انقلاب در مدارس استان به صورت نمادین اجرا می‌شود که در مرکز استان با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در مدرسه شاهد رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح این برنامه اجرا می‌شود.

رژه موتوری از فرودگاه یاسوج و گچساران تا گلزار شهدا

وی افزود: در 12 بهمن در شهرهای یاسوج و گچساران ساعت 9:33 با پیام مسئولان استانی لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی با رژه خودرویی و موتوری و حمل پرچم جمهوری اسلامی طی مسیری از فرودگاه به سمت میدان جهاد یاسوج و اهداء گل به گلزار و قبور شهدا  همچنین در گچساران نیز این کار اجرا می‌شود.

200 افتتاحیه کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد به 200 افتتاحیه مختلف در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در شهرستان‌های مختلف این استان با حضور مسئولان استانی و کشوری برخی طرح‌ها افتتاح و برخی کلنگ‌زنی آن در این ایام صورت می‌گیرد.

عالی‌پور خروجی برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر را حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: ویژه‌برنامه عشایر استان به میزبانی شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان کشوری و ارشد استانی برگزار می‌شود.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ناکامی دشمنان دانست و تصریح کرد: حضور پرشور مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن بیعت مجدد با امام راحل بوده که مردم با حضور بی‌مثال خود در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول