اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه‏های تخصصی نماز به مناسبت دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به برنامه‏های فرهنگی دانش‏آموزان گفت: نمایشگاه تخصصی نماز زنجان در دهه مبارک فجر برگزار می‏شود.

برپایی نمایشگاه‏های تخصصی نماز به مناسبت دهه مبارک فجر

فیروز بهلولی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آموزش و پرورش در راستای اقامه نماز گام‏های مثبتی برداشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت مناسبی برای برپایی نماز صورت گرفته است، افزود: زنگ نماز در مدارس به مدت 20 دقیقه به اجرا در می‏آید که در این زمان همه فعالیت‏ها معطوف به برگزاری نماز است.

*تناسب بین فضای نمازخانه‏ها و تعداد دانش‏آموزان مورد قبول نیست

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان توجه به وسعت نمازخانه ها را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: تناسب بین فضای نمازخانه‏ها و تعداد دانش‏آموزان مورد قبول نیست.

وی خواستار افزایش سرانه فضای نمازخانه‏ها در مدارس شد و افزود: وضعیت سرانه فعلی نمازخانه‏ها در شهرستان زنجان نسبت به تعداد دانش‏آموزان کمتر است.

*بحث‏های علمی نماز در مدارس گام مثبتی برای ترویج فرهنگ نمازخوانی است

بهلولی به ایجاد بحث‏های علمی نماز در مدارس شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: راه اندازی بحث‏های علمی نماز در مدارس گام مثبتی برای ترویج فرهنگ نمازخوانی است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به مجتمع‏های آموزشی در مناطق روستایی، خاطرنشان کرد: با تشکیل این مجتمع‏ها فعالیت فرهنگی در روستاها در گستره بیشتری صورت می‏گیرد.

وی فعالیت‏های مجتمع‏های آموزشی روستایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مجتمع‏ها در بین چند روستا به شکل متمرکز فعالیت دارند.

بهلولی با بیان اینکه برای هر شش مدرسه روستایی یک مجتمع آموزشی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: جشن‏ها و مراسم‏های فرهنگی در این مجتمع‏ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول