اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

افتتاح 17 طرح تولیدی و تجاری گیلان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی 17 طرح تولیدی و تجاری برای افتتاح در ایام دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

افتتاح 17 طرح تولیدی و تجاری گیلان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به افتتاح طرح‌های تولیدی و تجاری در دهه فجر، اظهار کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های آستارا، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، لاهیجان و سیاهکل و رشت قرار دارند.

وی افزود: مجموع میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بالغ بر 557 میلیارد ریال بوده و با راه‌اندازی آنها 523 نفر به صورت مستقیم شاغل می شوند.

این مسئول طرح‌های مذکور را شامل دو طرح تولید محصولات فلزی، دو طرح در زمینه تولید محصولات غذایی، سه طرح تولید محصولات نساجی، پنج طرح تولید محصولات پلاستیکی، دو طرح تولید محصولات شیمیایی، دو طرح در زمینه تولید محصولات چوبی و یک سردخانه صنعتی عنوان کرد.

وی بزرگ‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر را شامل یک طرح تولید محصولات نساجی در رشت با میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر 113 میلیارد ریال و اشتغالزایی 50 نفر و نیز یک طرح تولید شمش فولاد در صومعه‌سرا با میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر 52 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برنامه‌های دیگر این سازمان در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر، اذعان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت این ایام و انتشار محصولات تبلیغی، فرهنگی از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

وی خاطر نشان کرد: با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه تولید و تجارت استان، برنامه‌ای با نام فجر اقتصادی در صدا و سیمای مرکز گیلان تولید و پخش می‌شود که یک بخش از آن اختصاص به عرصه صنعت، معدن و تجارت گیلان دارد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول