اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آبیک خبر داد

اعزام 20 مبلغ به شهرها و روستاهای آبیک در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از اعزام 20 مبلغ و روحانی در دهه فجر به روستاها و شهرهای این شهرستان خبر داد.

اعزام 20 مبلغ به شهرها و روستاهای آبیک در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌ الاسلام سیدجلال حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر 20 تن از روحانیون استان‌های قزوین و شهر مقدس قم به روستاها و شهرها اعزام می‌شوند و در دهه فجر علاوه بر اقامه نماز و برنامه‌های مذهبی به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی اعم از دستاوردها و ارزش‌های نظام خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امام راحل هنگام حیاتشان به مسئولان وصیت کردند که چه در بین شما باشم و چه نباشم، نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد که امروز با توجه به شرایط حساس موجود در کشور، مسئولان نباید بگذارند دشمنان به انقلاب اسلامی صدمه بزنند.

این مسئول با بیان اینکه در طول 34 سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان سعی کرده‌اند به طرق مختلف به نظام اسلامی ضربه وارد کنند، خاطر نشان کرد: دشمنان درصدد هستند انقلاب و اهداف آن را از مردم بگیرند ولی به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم کور خوانده‌اند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، ملت ایران با موفقیت از این پیچ خطرناک عبور خواهد کرد.

حسینی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم، چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده و بزرگی را به مردم ارائه داده است که دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه عملکرد مسئولان به مردم که ولی‌نعمتان نظام هستند، است و مسئولان باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

وی از برگزاری 10 برنامه، در 10 شب و در 10 مسجد شهرستان آبیک در دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر این 10 برنامه در قالب جشن انقلاب برگزار می‌شود که دلگرمی مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در پایان اذعان داشت: 10 جشن انقلاب در مساجد شهر آبیک، شهر خاکعلی، روستاهای زیاران، قشلاق، ناصرآباد، نودوز و خطایان در دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول