اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خبر داد

بانوان نخبه فرهنگی چرام تجلیل می‌شوند / برگزاری جشن ویژه بانوان در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام خواستار تجلیل از بانوان نخبه فرهنگی شهرستان چرام در ایام‌الله دهه فجر شد و بر برگزاری جشن ویژه بانوان در این ایام تاکید کرد.

بانوان نخبه فرهنگی چرام تجلیل می‌شوند / برگزاری جشن ویژه بانوان در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جلسه امور بانوان با حضور فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات چرام، امام جمعه موقت و جمعی از اعضاء کمیته بانوان چرام در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

علیرضا نیکروز در این نشست که با محوریت دهه مبارک فجر برگزار شد، نقش زنان را در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش ممتاز و انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: زنان باید با تأسی از حضرت زینب (س) در زنده نگه‌داشتن قیام و انقلاب عاشورا، ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) که همان راه شهدای انقلاب اسلامی است، باشند.

فرماندار چرام عنوان کرد: آنچه که درس‌هاى گوناگون و عبرت‌هاى انقلاب و نظام جمهورى اسلامى به ما مى‌آموزد، مطالب فراموش نشدنى و ماندگارى است که قدم به قدم ملت ما، مسئولان و به خصوص جوانان را به سوى قله‌هاى بلند هدایت می‌کند.

وی در مورد وضعیت بانوان قبل از انقلاب و مقایسه شیوه زندگی آنان بعد از انقلاب پرداخت و بر اهمیت این دهه و نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تلاش بر انتقال این نهضت و قیام به نسل‌های بعدی و دختران اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه در دهه فجر باید اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) برای بانوان تبیین شود، گفت: زن مسلمان ایرانی ثابت کرده که اعتقادات دینی نه‌تنها مانع از حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیست، بلکه با دین‌مداری و حفظ پاک‌دامنی می‌توان تاریخ‌ساز بود.

نیکروز در این نشست ، 22 بهمن را برگ زرینی در تاریخ انقلاب ایران اسلامی معرفی کرد و متذکر شد: آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین وظیفه ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام خواستار تجلیل از بانوان نخبه فرهنگی شهرستان چرام در ایام‌الله دهه فجر شد و بر برگزاری جشن ویژه بانوان در این ایام تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی باید در دستور کار قرار بگیرد خواستار برگزاری مسابقات محلی بین بانوان، برگزاری مسابقات فوتسال و هندبال بانوان و بازدید از خانواده معظم شهدا شد.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول