اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت تاکید کرد

حمایت از اجرای طرح جامع مدیریت پسماندهای شهری در پاکدشت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار شهرستان پاکدشت ‌از آمادگی کامل مسئولان شهرستان برای حمایت از طرح جامع مدیریت پسماندهای شهری خبر داد.

حمایت از اجرای طرح جامع مدیریت پسماندهای شهری در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فریبرز بشیری ساعاتی پیش در جلسه کارگروه مدیریت پسماند در ارتباط با اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی شهرستان به‌ویژه بحث ساماندهی و مدیریت پسماند و ضرورت تسریع در ارائه راهکارهای اجرایی و مدیریتی با استناد به مفاد قانون برنامه پنجم توسعه و اولویت‌بخشی به روش‌های نوین و جایگزینی دفن زباله با توجه به وسعت شهرستان و تراکم بالای جمعیتی و مشکلات زیست محیطی و بهداشتی ایراد سخن کردند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پاکدشت از اعضا خواست تا به نحو شایسته و اصولی نسبت به رفع این مشکل و برنامه‌ریزی دقیق و مدون و عملی نسبت به دفع اصولی پسماندهای مختلف شهرستان و یا (رعایت استفاده بهینه از پسماند) با توجه به آیین‌نامه اجرایی مدیریت پسماندها تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی در ادامه به جمع‌آوری زباله‌های روستایی با مدیریت دهیاران در روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: هدایت صحیح و برنامه‌ریزی جهت بازیافت زباله‌ها نیازمند طرح جامعی است که با تدوین طرح مدیریت پسماند شهرستان عملی می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار پاکدشت در پایان از آمادگی کامل شهرستان برای حمایت از طرح جامع مدیریت پسماندهای شهری خبر داد و عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌هایی که با مدیریت خاصی اداره می‌شوند در دفع اصولی زباله‌ها و پسماندهای شهری مسئول بوده و این مسئله نباید به تنهایی به عهده شهرداری‌ها گذاشته شود. 

‌رضا شایسته‌ رئیس محیط زیست شهرستان پاکدشت در ابتدا گزارشی از وضعیت پسماند شهرستان و پیگیری‌های کارگروه پسماند به اعضا ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول