اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری چهارمحال وبختیاری:

طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد در نشست کارگروه تدوین سند جامع پسماند این استان خبر داد.

طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمدی عصر امروز در نشست کار گروه تدوین سند جامع پسماند استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد در چهار مرحله تعریف شده است که مرحله اول و دوم آن مربوط به شهرهای این شهرستان است و مرحله سوم و چهارم نیز به روستاهای شهرستان شهرکرد مربوط می‌شود.

وی افزود: 300 میلیون ریال برای مطالعه طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد هزینه شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح برای تصویب نهایی به پژوهشکده مطالعات زیست محیطی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شده است که اجرای این طرح در شهرستان شهرکرد منوط به تصویب در آن پژوهشکده است.

محمدی تصریح کرد: طرح‌های جامع مدیریت پسماند، استان را به چند منطقه مدیریتی تقسیم‌بندی کرده که استقرار سیستم‌های دفع زباله نظیر کارخانه‌های کمپوست در شهرهای چهارمحال وبختیاری از برنامه‌های مورد نظر است.

مدیرکل امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری به ضرورت اجرای این طرح در تمامی شهرها و روستاهای این استان تاکید کرد و افزود: کار گروه تدوین سند جامع پسماند این استان در تلاش است طرح جامع مدیریت پسماند را برای تمامی شهرها و روستاهای این استان تصویب و اجرا کند.

انتهای پیام /68001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول