اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زواره خبر داد

اجرای طرح بازیافت و تبدیل پسماندهای خشک در زواره

خبرگزاری فارس: شهردار زواره گفت: اجرای طرح بازیافت پسماندهای خشک یکی از بهترین راه‌های جمع‌آوری زباله‌های شهری در زواره است.

اجرای طرح بازیافت و تبدیل پسماندهای خشک در زواره

علیرضا شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با بیان اینکه طرح تفکیک زباله‌های تر از خشک از مبدا در شهر زواره آغاز شده است، اظهار کرد: هدف از انجام این کار کمک به بازیافت زباله به عنوان طلای کثیف و کاهش آلودگی زیست محیطی است.

وی با بیان اینکه روزانه در حدود 10 تن زباله در سطح شهر زواره جمع‌آوری می‌شود، افزود: در این طرح سعی شده که مواد بازیافتی شامل انواع فلزات، نایلون، مواد پلاستیکی، شیشه، کارتون و هر چیزی که قابلیت بازیافت دارد و جز زباله‌های خشک به حساب می‌آید از درب منازل جمع‌آوری و در چرخه بازیافت قرار گیرد.

شهردار زواره ادامه داد: در راستای اجرای این طرح و به منظور فرهنگ‌سازی در این زمینه بروشورهایی نیز در بین مردم به منظور تفکیک زباله‌های خشک و تر صورت می‌گیرد.

وی مشکلات اجرای این طرح را کمبود ماشین آلات و پرسنل مخصوص جمع‌آوری زباله اعلام کرد و گفت: طرح بازیافت و تبدیل پسماندهای خشک در شهر زواره به همت بخش خصوصی و با همکاری شهرداری زواره انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول