اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار تأکید کرد

لزوم اختصاص زمین‌هایی برای دفن پسماندها در بهار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: زمین‌هایی باید از سوی منابع طبیعی این شهرستان برای دفن پسماندها در نظر گرفته شود.

لزوم اختصاص زمین‌هایی برای دفن پسماندها در بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد عصر امروز در کارگروه پسماند این شهرستان در محل فرمانداری بهار اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی بهار پسماندهای صنعتی و عادی باید مدیریت شود و جمع‌آوری و دفع مواد زائد از جمله مواردی است که برای کنترل تولید، صرفه‌جویی و مصرف مواد و نیز فرآیند جمع‌آوری و دفع زباله اهمیت اساسی دارد.

وی به نکات اساسی در مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: فرهنگ زباله، تولید زباله کمتر، بهینه‌سازی تکنولوژی، توجه خاص به امر بازیافت زباله، آموزش بهداشت، برنامه‌ریزی در زمینه جمع‌آوری و دفع مواد زائد و ضرورت جلوگیری از تأثیر دفن زباله از مهم‌ترین نکات مدیریت پسماند است.

معاون فرماندار بهار تصریح کرد: زمین‌هایی باید از سوی منابع طبیعی این شهرستان برای جمع‌آوری و دفن پسماندها در نظر گرفته شود.

وی در پایان گفت: واحدهایی که پسماند زیادی تولید می‌کنند باید توسط مشاور برای بازیافت اقدام شود و در شهرستان باید پسماندهای عادی و صنعتی مدیریت شود.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول