اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری سمنان خبر داد

ارجاع بیش از 124 هزار نامه از طریق سامانه «سامد» به ادارات سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان از ارجاع بیش از 102 هزار نامه از طریق سامانه «سامد» به دستگاه‏های اجرایی استان خبر داد.

ارجاع بیش از 124 هزار نامه از طریق سامانه «سامد» به ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، مجتبی اقوامی‏پناه با ارائه گزارشی از فعالیت‏ها و اقدامات سامانه ارتباط مردمی سامد افزود: توسط مردم نیز 97 هزار و 729 نامه به سامانه سامد ارسال شده است.

وی با اشاره به خدمت مناسب سامد افزود: امروز مردم استان سمنان در هر نقطه‏ای می‏توانند با برقراری ارتباط با سامد مسائل و مشکلاتشان را پیگیری کنند و شبکه سامد با همه دستگاه‏های اجرایی استان در ارتباط است تا به نحو مناسبی مشکلات و شکایات مردمی را پیگیری و رصد کند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: 76 هزار و 491 نامه مربوط به سفرهای استانی ریاست جمهوری، 9 هزار و 153 نامه به صورت تماس با خط 111 سامد، 4 هزار و 790 نامه از طریق پست و نیز 3 هزار و 808 نامه به صورت حضوری توسط مردم به سامد ارائه شده است.

اقوامی‏پناه گفت: یک‌هزار و 846 نامه از طریق پیام تلفنی ضبط و ثبت شده، 115 نامه در تماس با نهاد ریاست جمهوری دریافت شده و 513 نامه نیز به طرق دیگر به سامد رسیده است.

وی افزود: از مجموع 97 هزار و 729 نامه مردمی به سامد، 76 هزار و 976 نامه برای بررسی و حل مشکلات مردمی به دستگاه‏های اجرایی استان ارجاع و یک‌هزار و 729 نامه از طریق مشاهده بررسی شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: در بخش کمک‏های بلاعوض درمانی مربوط به دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان نیز یک‌هزار و 636 نفر از سوی سامد معرفی شدند که 601 نفر کارت‏های درمانی مخصوص دریافت کردند و از این تعداد، بیش از 631 میلیون ریال صرف هزینه درمانی شد.

انتهای پیام/2249/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول