اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری قم خبر داد

اتصال 100 دستگاه اجرایی استان قم به سامانه سامد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری قم در تشریح برنامه‌های استان برای توسعه سامد گفت: تاکنون بیش از 100 دستگاه اجرایی استان قم به سامانه الکترونیکی سامد متصل شده‌اند.

اتصال 100 دستگاه اجرایی استان قم به سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عزیزالله قربانی با اشاره به سالروز ایجاد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) در کشور اظهار کرد: رویکرد مردمی دولت نهم و اهتمام جدی آن به حل مشکلات مردم و از طرفی انبوه مطالبات و تقاضاهای عمومی، وجود یک سیستم کارآمد و به روز برای رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی را ضروری کرده بود.

وی با بیان اینکه همواره مردم از دولت انتظارات و مطالباتی دارند گفت: سامانه سامد با هدف تسهیل زمینه‌های ارتباط بهتر مردم و دولت و پاسخگویی نظام‌مند به این مطالبات و درخواست‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری قم با اشاره به راه‌اندازی سامانه سامد در استان قم گفت: این مرکز از اردیبهشت سال 88 فعالیت رسمی خود را در قم آغاز کرده است.

قربانی دریافت شکایات و درخواست‌های مردمی و ثبت و ارجاع الکترونیکی آن‌ها به دستگاه‌های مربوطه را از وظایف مهم این مرکز عنوان و خاطرنشان کرد: تمام درخواست‌ها و شکایات ثبت شده در این مرکز از طریق ادارات مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تفکیک وظایف صورت گرفته در مرکز سامد استان، از تشکیل چهار گروه کاری در این زمینه خبر داد و افزود: گروه‌های ارتباط و مشاوره، پیگیری و نظارت، تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات چهار گروه فعال در سامد استان قم هستند.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری قم با اشاره به برنامه‌های استان برای گسترش این طرح، گفت: تاکنون بیش از 100 دستگاه اجرایی استان به این سامانه الکترونیکی متصل شده‌اند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول