اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی

سامانه آموزش مدیریتی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سامانه آموزش مدیریت دولتی و بانک اطلاعاتی مدیران چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان رونمایی شد.

سامانه آموزش مدیریتی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی بانک اطلاعات مدیران استان اظهار داشت: بشریت دو هدف و ماموریت اصلی بر عهده دارد یکی ماموریت ایجاد یک انسان کامل و دیگری داشتن یک حیات طیبه در سراسر کره زمین که ایجاد هدف دومی نیازمند یک نگاه کلان است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر رسیدن به تکامل، مدیریت و داشتن یک جامعه پویا و با نشاط الزامی است، خاطرنشان کرد: بدون مدیریت کاربردی و صحیح دستیابی به اهداف بلندمدت امکان‌پذیر نیست.

عنابستانی به وجود دو جبهه در جهان کنونی اشاره کرد و گفت: یکی از این جبهه‌ها در تامین ارزش‌های مالی تلاش دارد و دیگری ارزش‌های معنوی است و این دو جبهه به خاطر اینکه تک بعدی عمل می‌کنند همیشه در تضاد و تقابل هم قرار دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بانک اطلاعاتی جامع مدیران استان را یک ضرورت برشمرد و افزود: باید استعداد‌ها را شناخت و آن‌ها را به سمت کسب موفقیت‌های بزرگ هدایت کرد، شناسایی این استعدا‌دها در سطح کلان در سطح مدیران و تلاش برای تربیت و آموزش نیازی است که از طریق این بانک اطلاعات تا حدود زیادی مسطح می‎شود.

عنابستانی با بیان اینکه تکرار اهداف و آرمان‌ها لازمه کار مدیران است، تصریح کرد: روح تعهد و روحیه انقلابی باید بر مدیریت کشور دمیده شود و تعهد و تخصص هر دو باید در کنار هم باشند و مدیرانی که برای انجام وظیفه انتخاب می‌شوند باید افرادی دارای شرایط و تعهد باشند.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان باید در ابتدا اهداف کار خود را مشخص کرده و سپس براساس اهداف خود نیازسنجی کنند چرا که بدون مدیریت صالح عدالت بر‌پا نمی‌شود و بدون عدالت شکوفایی استعداد‌ها رخ نمی‌دهد.

به گزارش فارس، در این جلسه از سامانه آموزش مدیریت دولتی استان و بانک اطلاعاتی مدیران با حضور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور، استاندار و جمعی از مدیران استان رونمایی شد.

انتهای پیام/68006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول