به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عادل محمدیان ظهر امروز در نخستین سالروز آغاز به کار سامانه سامد در این استان اظهار داشت: این سامانه به منظور ارتباطگیری راحتتر مردم با مسئولان راهاندازی شده است که تاکنون با استقبال مردم مواجه شده است.
وی تأکید کرد: بر اساس آمار موجود روزانه حدود 6 هزار تماس تلفنی با سامانه سامد کشور برقرار میشود.
این مسئول ادامه داد: مردم از طریق ارتباط با این سامانه مشکلات و خواستههای خود را با مسئولان در میان میگذارند که یکی از راههای خدماترسانی به مردم نیز محسوب میشود.
محمدیان تصریح کرد: سامانه سامد با شماره 111 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم و بررسی مشکلات آنان می باشد لذا این سامانه از لحاظ نرمافزاری دارای سرعت و امنیت بالا است.
مدیرکل ارتباطات مردمی و مسئول مرکز عملیات سامد نهاد ریاست جمهوری گفت: تلفن 111 به صورت استانی و تلفن 6133 برای تماس با مسئولان کشوری آماده ارائه خدمات به مردم هستند.
*ثبت 49 هزار نامه در سامانه سامد البرز
در ادامه این مراسم همچنین مدیرکل بازرسی استان البرز به میزان نامههای ثبت شده در سامانه سامد البرز اشاره کرد و گفت: براساس آمار موجود هماکنون 49 هزار نامه در این سامانه به ثبت رسیده است.
افراسیاب شجاعی ادامه داد: در این مدت تعداد تماس به سامانه 111، بالغ بر 303 هزار و 18 مورد بوده که برای بررسی به ثبت رسیده است.
*توجه به خواستههای مردم و تکریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه مسئولان است
در ادامه این مراسم استاندار البرز نیز طی سخنانی بر توجه بیشتر مسئولان به خواستههای مردم و ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع در بین مسئولان تأکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع در میان دستگاههای خدماتی و اجرایی استان باید مدّنظر همه مدیران در دستگاههای مختلف باشد.
اصغر عربیان تأکید کرد: در این راستا رصد دستگاههای اجرایی در زمینه برخورد با ارباب رجوع مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: حفظ کرامت مردم در ادارات یکی از مهمترین اهداف در نظام اداری است لذا این مهم باید مورد توجه قرار گرفته و به آن احترام گذاشته شود و از سوی همه مسئولان و کارمندان در دستگاهها، اجرایی شود.
انتهای پیام/2302/خ30/ف4004