اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آگاهی متقاضیان استفاده از سرویس‌های پستی

سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی خوزستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی به منظور آگاهی متقاضیان استفاده از سرویس‌های پستی از نرخ این خدمات راه‌اندازی شد.

سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی خوزستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل پست خوزستان، راه‌اندازی سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی در راستای شفاف‌سازی نرخ ارائه خدمات متنوع پستی و رفع ابهامات مشتریان در این خصوص توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت خدمات و ارسال مرسولات پستی می‌توانند با انتخاب سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی از طریق این سامانه به سهولت نرخ ارایه خدمات را محاسبه کنند.

این سامانه در بخش تعرفه‌های پرتال شرکت پست با آدرس الکترونیکی POST.ir موجود است و آدرس http://parcelprice.post.ir آدرس مستقیم این سامانه می‌باشد و مشتریان می‌توانند پس از انتخاب نوع سرویس برای ارسال مرسوله خود در این سامانه، نوع و وزن آن را وارد و نرخ مربوطه را دریافت کنند.

بر این اساس، نرخ اعلام شده توسط این سامانه شامل لفاف‌بندی و بسته‌بندی مرسولات نمی‌شود و راه‌اندازی این سامانه با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان پست و در راستای دیگر اقدامات این شرکت برای اطلاع‌رسانی شفاف خدمات و عملکرد صورت گرفته است.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول