به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی غرقی شامگاه چهارشنبه در جلسه راهاندازی سیستم الکترونیکی دولت و مردم در استان اظهار داشت: امروز فضای تعاملی و ارتباطات به دلیل هماهنگی و انسجام در اقدامات بسیار پربرکت است.
وی با اشاره به اینکه ارتقای رتبه استان زنجان به رتبه دو، بیانگر همدلی و تلاش مسئولان در استان است،ادامه داد: این همدلیها استان را در بین سایر استانها به مدارج بالاتری رسانده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به 100 سفر رئیس جمهور به استانهای مختلف کشور، خاطرنشان کرد: وی شأن و عظمت را در خدمت به مردم میداند.
وی با بیان اینکه رویکرد عظیم مردم به سوی رئیس جمهور نیز یک مناسبت جدیدی محسوب میشود، تصریح کرد: هدف مردم از دیدار با وی صرفاً بیان خواستهها و مشکلات نیست.
* تأکید رئیس جمهور خدمت به مردم است
غرقی خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را از مهمترین تأکیدات رئیس جمهور برشمرد و افزود: پس از سفرها با تجزیه و تحلیل از نامهها و برنامهریزی در این زمینه به خواستهها و شکایات مردم رسیدگی میشود.
وی با اشاره به اینکه سامانه سامد یا سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با هدف ساماندهی به نامهها، گزارشات، شکایات و خواستههای مردم ایجاد شده است، عنوان کرد: رئیس جمهور روزانه به 100 تا 200 نامه رسیدگی میکند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز مردم به دولت اعتماد دارند، اضافه کرد: ارادت و عشق رئیس جمهور به مردم دو سویه است.
*سامد در دنیا منحصر به فرد است
وی با اشاره به اینکه پیامک، تلفن 111 و سامانه سامد راههای برقراری ارتباط توسط مردم با دولت است، یادآور شد: سامد به عنوان یک شبکه ملی یکپارچه در دنیا منحصر به فرد است.
غرقی با بیان اینکه سامانه سامد به عنوان یک الگوی ایرانی، اسلامی در جهان ارائه میشود، بیان داشت: این سامانه در سال جاری به عنوان برترین سامانه الکترونیکی در کشور شناخته شد.
وی با اشاره به اینکه امکان برقراری ارتباط از دورترین نقاط کشور نیز از طریق سامانه سامد فراهم شده است، ابراز داشت: این سامانه الگویی بر اساس مکتب ایرانی و مربوط به خود کشور است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در پایان اذعان داشت: مرحله دوم سامانه سامد در آینده راهاندازی میشود.
انتهای پیام/73006/ذ30/ض1002