اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

هزار و 364 پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: هزار و 364 پروژه در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 983 میلیارد و 434 میلیون ریال در استان کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

هزار و 364 پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی با اشاره به نقش پیروزی انقلاب اسلامی در روند شکوفایی و بالندگی کشور در تمامی زمینه‌ها، خاطرنشان کرد: بی‌تردید بالندگی و اقتدار امروز کشور مرهون الطاف الهی و اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی است.

هاشمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون به کشوری مقتدر و قدرتمند در عرصه منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و جوانان غیور و خلاق این سرزمین هر روز به ابتکارات جدیدی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست می‌زنند که حیرت جهانیان را در پی داشته است.

وی به تحولات صورت گرفته در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های گذشته به‌ویژه با روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم، جهش فوق‌العاده‌ای در بخش‌های مختلف استان صورت گرفت و هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم برای حرکت استان به سمت توسعه، پیشرفت و بالندگی ایجاد شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته و همچنین مصوبات سفرهای استانی دولت، اظهار داشت: با اجرای کامل این مصوبات،‌ شاهد توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان در تمامی زمینه‌ها خواهیم بود.

وی اظهار داشت: سال 1391 سالی بود که در استان کرمانشاه نیز به تبع دیگر استان‌ها با مشکلات متعددی از لحاظ نقدینگی روبرو بودیم و علی‌رغم این مشکلات به‌واسطه سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری، روند اجرایی پروژه‌های عمرانی تعطیل نشد و کارها با سرعت قابل قبولی در حال اجرا هستند.

وی افزود: در دهه فجر، 1364 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 983 میلیارد و 434 میلیون ریال در استان کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: از این تعداد 659 طرح آن با اعتبار 3 هزار و 355 میلیارد و 418 میلیون ریال مربوط به پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی و 705 طرح آن با اعتبار 2 هزار و 628 میلیارد و 16 میلیون ریال مربوط به بخش اقتصادی و کشاورزی استان است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در بخش عمرانی، 643 طرح با اعتبار 3 هزار و 126 میلیارد و 120 میلیون ریال مربوط به پروژه‌های قابل افتتاح و 16 طرح نیز با اعتبار 229 میلیارد و 298 میلیون ریال مربوط به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی است.

هاشمی تاکید کرد: 696 طرح و پروژه با اعتبار 332 میلیارد و 222 میلیون ریال مربوط به طرح‌های قابل افتتاح و 9 طرح نیز با اعتبار 2 هزار و 295 میلیارد و 794میلیون ریال مربوط به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی در این بخش است.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول