اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خبر داد

اجرای 300 برنامه ویژه ایام دهه‌فجر در شهرستان سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز از برگزاری 300 برنامه مختلف توسط هشت کمیته تخصصی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

اجرای 300 برنامه ویژه ایام دهه‌فجر در شهرستان سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز نادر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه  فجر شهرستان سقز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و ایام هفته وحدت، از تمام ادارات سطح شهرستان و مسئولان خواست تا تمام امکانات را در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب و هفته وحدت به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش‌های دینی پیروز شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته ‌است و مسئولان باید این دستاوردها را به مردم معرفی کنند.

فخری برگزاری مناسب و پرشکوه برنامه‌های این دهه را زمینه‌ساز شادی روح شهدا، امام شهدا (ره) و قدردانی از تلاش‌های نظام و شهروندان شهرستان سقز دانست.

وی خواستار ایجاد فضای شور و نشاط در سطح ادارات شهرستان شد و از مسئولان خواست با آذین بندی ادارات، فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور مردم در جشن‌های این ایام، معرفی خدمات نظام مقدس اسلامی در بخش‌های مختلف از طریق نصب‌ بنر، ‌چاپ بروشور،‌ مصاحبه با رسانه‌ها و برگزاری برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار در راستای تعمیق اهداف، ‌ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

فرماندار سقز اجرای بیش از 300 برنامه در زمینه‌های مختلف در شهرستان توسط 8 کمیته تخصصی را نشانه انگیزه، تدبیر و پیگیری مسئولان کمیته‌ها عنوان و اضافه کرد: لازم است مسئولان برنامه‌ها را به شیوه مناسب و در شان ایام مبارک دهه فجر برگزار کنند چرا که در پایان این ایام عملکرد تمام کمیته‌ها و ادارات سطح شهرستان، ‌ارزیابی خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام دهه‌فجر گفت: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح پروژه‌ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری جشن انقلاب در روستاها، محفل انس با قرآن، نمایشگاه عکس و غبار‌روبی مزار شهدا و اعزام کاروان خدماتی بهداشتی به روستاها به منظور ارائه خدمات رایگان از برنامه‌های این ایام است.

فخری رژه موتور‌سواران نیروهای مسلح و ‌اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی را هم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

وی در پایان به اهمیت وحدت و هم‌دلی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: وحدت و هم‌دلی همه آحاد جامعه بهترین راه برای رسیدن به سربلندی هرچه بیشتر و ناکام گذاشتن دشمنان در برنامه‌ریزی برای توطئه علیه کشور است.

انتهای پیام/79010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول