اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تدارک 2500 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در ایام‌الله دهه فجر دو هزار و 500 برنامه مختلف اجرا می‌شود.

تدارک 2500 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام حسن تقی‌زاده در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی در سالن جمهوری اسلامی فرمانداری تبریز اظهار داشت: 19 ستاد اصلی و تعدادی ستاد فرعی، در ادارات، سازمان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای استان در ایام‌الله دهه فجر فعال خواهند بود و دو هزار و 500 برنامه درطول ایام دهه فجر به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: تقارن دهه فجر امسال با هفته وحدت فرصت مناسبی برای روشنگری توطئه‌های نظام سلطه در جنگ نرم علیه تمامیت انقلاب اسلامی است.

تقی‌زاده خواستار همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌ها و آیین‌های ایام‌الله دهه فجر شد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان به شکرانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در این رابطه بیش از پیش وارد عرصه شوند.

وی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تدوین عملکرد مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری همایش تجلیل از مبارزان انقلاب و نشست‌های سیاسی را از جمله برنامه‌های تدوین شده استان برای ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: دهه فجر یادآور به نتیجه رسیدن مبارزات خونین مردم با طاغوت بود و مردم باید در مراسم بزرگداشت آن حضور جدی داشته باشند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران اتفاقی عظیم و تاریخی بود که بدون بصیرت، استقامت، پایداری مردم و مهم‌تر از همه اراده خلل‌ناپذیر هدایت‌گر آن امکان به وقوع پیوستن نداشت.

تقی‌زاده گفت: رهبری و هدایت جامعه به دست مبارک امام راحل نه تنها در ایران که در تمام جهان بی‌نظیر بوده و هست.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که حضور عمیق و گسترده عمومی در برنامه‌های دهه فجر می‌تواند موجبات یأس و ناامیدی و سرخوردگی دشمنان نظام را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/60002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول