اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان:

300 خبرنگار مراسم دهه فجر گیلان را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان گفت: 300 خبرنگار از رسانه‌های سراسری و استانی مراسم دهه فجر گیلان را پوشش می‌دهند.

300 خبرنگار مراسم دهه فجر گیلان را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت فاطمه سادات‌ثابت ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با قدردانی از تمام خبرنگاران برای استقبال پرشکوه در مراحل ثبت نام کارت خبرنگاری دهه فجر اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمان و برخی مشکلات که در هنگام ثبت نام خبرنگاران به وجود آمده بود تنها برای حدود 300 نفر از خبرنگاران کارت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام خبرنگاران برای صدور کارت خبرنگاری دهه فجر بیش از حد انتظار و بالغ بر 400 نفر بوده است، تصریح کرد: پرونده صدور کارت خبرنگاری دهه فجر در گیلان بسته شده و دیگر کارتی صادر نمی‌شود.

این مسئول از خبرنگارانی که برای آن‌ها کارت صادر نشده است، خواست تا به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرمانداری‌ها به ویژه در رشت مراجعه نکنند زیرا کارتی صادر نمی‌شود.

وی درباره مزایای کارت خبرنگاری دهه فجر عنوان کرد: داشتن کارت خبرنگاری دهه فجر برای ساماندهی بهتر و بیشتر خبرنگاران در پوشش اخبار دهه فجر استان به ویژه مراسم 22 بهمن است و تنها در مدت زمان محدود تا 25 بهمن اعتبار دارد.

ثابت به رفتارهای برخی از خبرنگاران در اصرار به داشتن کارت خبرنگاری با استفاده از الفاظ نادرست اشاره کرد و متذکر شد: برخی خبرنگاران در این زمینه برای صدور کارت خبرنگاری رفتاری دور از شٱن از خود نشان می‌دهند که انتظار می‌رود این افراد با درک موقعیت، از اینگونه رفتارها دست بردارند و تلاش خود را برای انعکاس اخبار انقلاب اسلامی ایران و معرفی دستاوردهای آن به ‌کار گیرند و وقت خود را صرف مسایل حاشیه‌ای نکنند.

وی یادآور شد: تمام خبرنگاران گیلان می‌توانند به صورت آزادانه در جشنواره دهه فجر گیلان که اسفند امسال برگزار می‌شود شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای شرکت در نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری‌ تحلیلی وجود ندارد.

به گفته این مسئول، در جشنواره مذکور به برترین آثار که توسط داوران ملی انتخاب می‌شوند هدایایی به رسم یادبود داده می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول