اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی مطرح کرد:

اجرای 300 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی اعلام کرد: بیش از 300 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در این استان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

اجرای 300 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی علی روشن در نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان با رویکرد اعلام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر گفت: این برنامه‌ها در دو بخش مردان و بانوان به اجرا درخواهد آمد.

روشن ادامه داد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

وی این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را شامل؛ مسابقات فرهنگی- ورزشی، جشنواره فرهنگی ورزشی انقلاب اسلامی، نشست‌های نخبگان جوانان، مسابقات جام فجر، همایش جوانان، انقلاب اسلامی و خودباوری ، برنامه‌های ویژه بانوان، افتتاح طرح‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی ورزشی روستایی از جمله مسابقات کشتی با چوخه شرق کشور، جشنواره روستایی زنان و مسابقات بومی و محلی عنوان کرد.

این مسئول برگزاری مسابقات آیروکاپ ویژه جوانان را از دیگر برنامه‌های مهم ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد که در روزهای هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری همایش انقلاب، جوانان و خودباوری اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور نخبگان جوان استان و سخنرانان استانی در روز 14 بهمن که به همین نام نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.

روشن همچنین از شرکت ورزشکاران استان در مراسم گلباران تمثال امام در 12 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و یادآور شد: ورزشکاران و جوانان استان امسال با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

این مسئول به برگزاری همایش بزرگ فرهنگی ورزشی استان با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی که با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته ورزش و جوانان انجام می‌شود، اشاره کرد و گفت: این همایش در اولین روز از دهه مبارک فجر در سالن 1200 نفره علیدخت بجنورد برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، همچنین به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش از 50 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش ورزش‌های صبحگاهی، پیاده روی‌های خانوادگی و کوهپیمایی‌های عمومی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول