اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خبر داد

افتتاح مدرسه انقلاب روستای قزان‌چال آبیک در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از افتتاح مدرسه ابتدایی انقلاب روستای قزان‌چال این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح مدرسه انقلاب روستای قزان‌چال آبیک در دهه فجر

احمد نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مدرسه ابتدایی انقلاب روستای قزان‌چال آبیک با مشارکت مردم این روستا و اداره‌ کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیربنای 200 متر مربع و اعتبار دو میلیارد و 100 میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که شامل سه کلاس درس و سوئیت برای معلم مدرسه است.

وی همچنین از افتتاح نمازخانه دبیرستان سمائیان شهر آبیک در دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمازخانه با مشارکت 170 میلیونی یکی از خیرین و اعتبار 100 میلیون ریالی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در زمینی به مساحت 140 متر مربع با حضور مسئولان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

این مسئول تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان را ضروری دانست و تصریح کرد: پیشرفت علم، تکنولوژی و مقابله با تحریم‌ها، تهدیدات و هجمه‌های دشمنان ا‌ز آثار ارزنده انقلاب اسلامی است که باید به دانش‌آموزان انتقال یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک اضافه کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که ارزش‌ها و دستاوردهای به دست آمده از انقلاب اسلامی در راستای شکوفایی، رشد و تعالی آنان بوده است تا بتوانند غیرت دینی و هویت ملی خود را حفظ کرده و بتوانند نقش خود را به نحو احسن در جامعه ایفا کنند.

نوروزی اذعان کرد: بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده نشان داده، قریب به اتفاق نوجوانان و جوانان هویت ایرانی و احساس غرور دارند و به اعتقادات دینی و ارزش‌های الهی و اسلامی پایبند هستند.

* برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در دهه فجر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در دهه فجر در کانون شهید شیخ‌حسنی خبر داد و گفت: تزیین و فضاسازی مدارس، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشنواره مخترعین و مبتکرین بسیجی، محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان در کانون شهید خجسته روز، برگزاری جلسه‌ای با حضور شوراهای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه والیبال مقطع راهنمایی، مسابقه نشریه دیواری فجر جاوید در حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی و هنری بین دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات دارت ویژه فرهنگیان و واحدهای دانش‌آموزی و برگزاری مسابقه دو و میدانی مدارس ابتدایی پسرانه از برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

نوروزی یادآور شد: اردوی علمی یک روزه دانش‌آموزان به ذخیره‌ گاه جنگلی ارس روستای صمغ‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک، جشنواره سرود بسیج دانش‌آموزی، دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور نمایندگان دانش‌آموزان، هم‌سرایی نغمه‌هایی نورانی در مدارس، برگزاری نقاشی همگانی در مدارس با موضوع انقلاب، صبحگاه مشترک مدارس پسرانه بسیج دانش‌آموزی، برگزاری یازدهمین مسابقات قرآن کریم و اجرای سرود همگانی همسرایان فجر با حضور 1357 دانش‌آموز در روز راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در دهه فجر است.

وی در پایان بیان داشت: سعی شده است در دهه فجر برنامه‌های جذاب، متنوع و گیرا باشد تا علاوه بر دادن روحیه نشاط و شادابی به دانش‌آموزان‌، در ارائه اطلاعات و آگاهی به آنان در زمینه انقلاب اسلامی کمک شایانی به دانش‌آموزان شود.

انتهای پیام/77006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول