اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اشاعه مبانی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت

برگزاری هجدهمین گردهمایی اخوت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات زاهدان

خبرگزاری فارس: با رویکرد ارتقای فرهنگ سازمانی در مقابله با تحریم‌ها و اشاعه مبانی اقتصاد مقاومتی، هجدهمین گردهمایی اخوت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در شهرستان زاهدان برگزار شد.

برگزاری هجدهمین گردهمایی اخوت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز هجدهمین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان زاهدان و ادارات کل استان تحت عنوان اخوت، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌های اقتصادی با حضور فرمانده بسیج ادارات استان در سالن همایش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات سیستان و بلوچستان در این گردهمایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مسئله اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رعایت اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی در جامعه و به‌ویژه در ادارات امری ضروری است.

محمدعلی میری با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در فرآیند اداری دستگاه‌های اجرایی و به حداقل رساندن هزینه‌ها افزود: بسیج ادارات در ارتقا فرهنگ سازمانی به عنوان یکی از اصول مدیریت، جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: همسویی و تعامل واحدهای مربوطه با امور فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی، زمینه‌ساز پیشبرد اهداف سازمانی است.

فرمانده بسیج ادارات سیستان و بلوچستان ادامه داد: پایگاه‌های بسیج ادارات با ظرفیت‌های موجود باید به فرهنگ‌سازی در محیط کار پرداخته و برنامه‌های مناسبی برای خانواده تدوین و اجرا کنند.

میری همچنین با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارک فجر از برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: افتتاح دوره خودامدادی و دگرامدادی برای خواهران، برگزاری همایش نقش کارمندان بسیجی در اقتصاد مقاومتی، آموزش مقدماتی ویژه خواهران، غبار روبی مزار شهدای گمنام، شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های بسیج ادارات استان در دهه فجر امسال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در این گردهمایی با تأکید بر نقش مهم بسیج ادارات در اشاعه فرهنگ مقاومتی و فرهنگ‌سازی گفت: آسیب‌شناسی جامعه و سازمان و ارائه برنامه و اقدام مناسب برای مقابله با آن از اهداف بسیج است.

دادخدا اعتصامی افزود: فرماندهان و اعضای پایگاه‌های بسیج ادارات استان، افراد توانمند و با استعدادی هستند که با مهارت‌های خود موجب ارتقا اهداف سازمان و بهبود روند کار می‌شوند.

انتهای پیام/75001/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول