اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

فرهنگ بسیجی با فرهنگ ایثار و شجاعت عجین شده است

خبرگزاری فارس: فرهنگ بسیجی با فرهنگ ایثار و شجاعت عجین شده است و خدمت همراه با خلوص‌نیت از ویژگی‌های اعضای بسیج مستضعفین ‌است.

فرهنگ بسیجی با فرهنگ ایثار و شجاعت عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سقز با اشاره به شاخص‌های بسیجی بودن گفت: فرهنگ بسیجی با فرهنگ ایثار و شجاعت عجین شده است و خدمت صادقانه همراه با ایثار و از خود گذشتگی و پاکی و خلوص‌نیت از ویژگی‌های اعضای این نهاد مقدس ‌است.

وی به عملکرد و خدمات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:حضور در عرصه‌های نظامی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، خدمات‌رسانی‌، سازندگی‌ و مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصادی از جمله مواردی بوده که بسیج آنها را به‌ بهترین وجه ممکن به انجام رسانده است.

فخری ماموریت‌های بسیج را دشوار دانست و تاکید کرد: اگر تدبر و درایت بسیج و سپاه نبود به‌یقین فشارها و تهدیدها علیه کشور بسیار بیشتر می‌شد.

فرماندار سقز در این جلسه که جمعی از مسئولان ادارات نیز حضور داشتند خاطر‌نشان کرد: آنچه امروز وظیفه ماست رواج تفکر بسیجی و رفتار بسیجی‌وار است تا با توطئه‌های دشمن با قدرت بیشتری مبارزه کرده و همه آنها را خنثی کنیم.

وی با برشماری برکات بسیج و بسیجی بودن گفت: اگر به اهدافی که برای بسیج طراحی شده توجه شود کشور با کمترین مشکل ممکن روبرو خواهد شد.

فخری خواستار رواج تفکر بسیجی و تسری آن در سطح ادارات و جامعه، حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، ‌عمل کردن دقیق به ماموریت‌های بسیج و همچنین برگزاری جلساتی از این دست در راستای بصیرت‌افزایی هرچه بیشتر شد.

در ادامه این جلسه جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز نیز به اهمیت بسیج و دیدگاه‌های حضرت امام(ره)‌ در خصوص این نهاد انقلابی پرداخت و گفت:گسترش فرهنگ بسیج یک وظیفه اساسی در سطح ادارات و جامعه است.

هادی مخدومی گفت: اگر با تفکر بسیجی جهت سازندگی کشور تلاش کنیم زودتر و بهتر به نتیجه می‌رسیم و دنیای استکبار نیز در کند کردن سرعت توسعه کشور توفیقی پیدا نخواهد کرد.

وی ظرفیت و پتانسیل سپاه و بسیج را برای رفع مشکلات کشور بسیار بالا توصیف کرد و افزود: غافل‌شدن از روحیه بسیجی و غفلت از ماموریت‌های مشخص شده برای این نهاد، آثار زیان‌باری به‌دنبال خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این نشست، ‌فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان سقز به بیان دیدگاه‌ها و ارائه نقطه نظرات خود در راستای ترویج تفکر بسیجی پرداختند. 

انتهای پیام/79010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول