اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه محور محقق می‌شود

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم با حضور 10 هزار بسیجی هرمزگانی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم با حضور اعضا گردان‌های بیت‌المقدس هرمزگان طی روزهای آینده خبر داد.

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم با حضور 10 هزار بسیجی هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس سردار محمد مارانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نشست تشریح مانور پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه این مانور در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری اجرایی و برگزار می‌شود افزود: این رزمایش که موسوم به رزمایش "بزرگ گردان‌های بیت المقدس بسیج هرمزگان" است با عنوان رزمایش پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

این فرمانده سپاهی افزود: رزمایش مذکور از تاریخ‌های چهارم تا ششم ماه جاری با حضور 10 هزار نفر از اعضای گردان‌های بیت‌المقدس استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: طی این مانور که در سه مرحله برگزار می‌شود و ارتقا سطح توان رزمی و آمادگی بسیجیان مدنظر است، گردان‌های بیت‌المقدس بسیج هرمزگان به عنوان محور برگزاری به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در ادامه افزود: رویکردهای این رزمایش شامل رویکردهای جنگ سخت، جنگ نیمه‌سخت و جنگ نرم است که بسیجیان در این سه محور آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند و امور لازم را فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: این مانور با بخش‌هایی همانند عملیات‌های دفاعی و مقابله با عملیات‌های سایبری آغاز و ادامه می‌یابد.

مارانی افزود: در پایان این مانور بسیجیان تجمعی بزرگ را برپا و پس از برگزاری صبحگاه مشترک و شرکت در آیین نماز جمعه مانور به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) نیز در ادامه افزود: عصر کنونی، عصری که استکبار بیش از هر زمانی احساس شکست می‌کنند و خود را در برابر اسلام و مسلمین ناکام می‌بینند.

وی با بیان اینکه نقش انقلاب اسلامی مردم ایران در این روند تاثیرات شگرفی گذاشته است، اضافه کرد: در این بین نقش سپاه و بسیج نیز در نوع خود مثال‌زدنی است به نحوی که این دو نهاد در حال تبدیل به الگوهای موفق در حمایت و صیانت از حقوق مستضعفان در دنیا هستند.

رستگار افزود: موفقیت بسیج در پایبندی به رهبری و ولایت نهفته است و موفقیت‌های این نهاد مردمی ریشه در گوش به فرمانی به رهبری و ولی فقیه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد آغاز امامت امام عصر اضافه کرد: امروز موضوع و مبحث مهدویت به مباحث روز دنیا تبدیل شده است و این در حالی است که زمانی غربی‌ها مدام اصرار به ناکارآمدی دین داشتند.

رستگار با بیان اینکه نظام اسلامی ایران هر چه دارد از مقاومت دارد، افزود: امروز اگر ملت ایران به الگویی در دنیا تبدیل شده است، نتیجه مقاومت در برابر زورگویی‌های نظام سلطه است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: در این رزمایش‌ها در واقع قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی و نیروهای فرهنگی نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول