اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با جشنواره تئاتر بسیج کشور

«قصد رقص قاصدک» در جشنواره تئاتر بسیج کشور درخشید

خبرگزاری فارس: «قصد رقص قاصدک» جایزه داوران کودک جشنواره تئاتر بسیج را از آن خود کرد.

«قصد رقص قاصدک» در جشنواره تئاتر بسیج کشور درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، داوران کودک بخش کودک و عروسکی دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج، نمایش «قصد رقص قاصدک» از استان مرکزی (اراک) را از منظر خود به عنوان بهترین کار ارائه شده در جشنواره انتخاب کردند.

فاطمه اعتماد، نماینده داوران کودک جشنواره در بیانیه‏ نهایی هیئت داوران کودک که در آن بر اهمیت انتخاب متن مناسب به عنوان پایه و بازی خوب بازیگران، جذاب و شاد بودن داستان و انتخاب صحیح دکور تاکید شده بود، این تصمیم را گرفت.

در پایان به رضا یونس‏فرد کارگردان نمایش قصد رقص قاصدک جوایز نفیسی از سوی برگزارکنندگان جشنواره اعطا شد.

پیش از این، شهرام کرمی یکی از داوران بزرگ‏سال این جشنواره گفته بود: چون مخاطبان ما کودکان هستند، قطعا بهترین قضاوت هم با خود آنهاست و قضاوت این کودکان کمک شایانی به گروهها میکند تا به نواقص خود بهتر پی ببرند.

شهرام کرمی، یدالله وفاداری و بهرام شاه‌محمدلو داوران بزرگ‏سال و فاطمه اعتماد، هدیه رحمانی، ریحانه شاکری، گلرخ معروضی و محمدمهدی کلانتری داوران کودک این جشنواره بودند.

10 گروه نمایشی از استان‌های تهران، کرمان، مرکزی، گلستان، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، اردبیل، خراسان رضوی و سمنان در این جشنواره شرکت داشتند.

91 نفر در این گروه‌های حاضر در جشنواره فعالیت داشتند که از این تعداد، 53 نفر مرد و 38 نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دادند، 15 نفر این تعداد  جزو عوامل برگزاری نمایش‌ها بوده و مابقی افراد را بازیگران تشکیل داده بودند.

این جشنواره در بخش کودک و عروسکی و با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت، بیداری اسلامی، اجتماعی با دید فرهنگی و طنز در شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/2249/‌ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول