اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

برگزاری 408 برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج کازرون

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از برگزاری 408 برنامه متنوع در ایام‌الله دهه مبارک فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج در سطح این شهر خبر داد.

برگزاری 408 برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج کازرون

غلامرضا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: از مجموع اجرای 408 برنامه متنوع به مناسبت چهارصد و هشتمین ماه پیروزی انقلاب اسلامی 110 برنامه در سطح ناحیه‌ای، 114 برنامه در سطح حوزه‌ای و کانونی و نیز 184 برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت این شهرستان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری بیش از 70 نشست سیاسی و بصیرتی و برپایی نزدیک به 40 نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها با موضوعاتی از قبیل بیداری اسلامی، ما می‌توانیم، آستان خورشید، شیوه‌های جنگ نرم و براندازی، معرفی خواص مردود تاریخ اسلام و نمایشگاه «میزان» که به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در باب گفتمان می‌پردازد، در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه کازرون در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه تصریح کرد: در دی ماه سال جاری جشنواره‌ای با عنوان اقتصاد مقاومتی توسط این ناحیه برنامه‌ریزی شد که افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده و نیز مراسم اختتامیه آن در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

شرفی دیدار و سرکشی از خانواده یک‌هزار و 100 شهید کازرون، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی محافل قرآنی، راه‌اندازی کاروان استقبال نمادین از ورود امام (ره)، برگزاری مسابقه فرهنگی «روایت فجر» در مدارس، مسابقه کتابخوانی، جشنواره وبلاگ‌نویسی، محافل ادبی، نشست‌های مهدی‌یاوران، همایش نخبگان با نسل چهارمی، مسابقه از کتاب قانون اساسی و وصیتنامه امام (ره) و چند برنامه متنوع دیگر را از جمله برنامه‌های فرهنگی در این دهه عنوان کرد.

وی در بخش دیگر سخنانش به برنامه‌های عمرانی در ایام دهه پرفروغ فجر اشاره و اضافه کرد: در طول این ایام ساختمان هشت پایگاه مقاومت بسیج در کازرون، ساختمان حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا (ص) نودان و سالن ورزشی حوزه مقامت امام رضا (ع) خشت مورد افتتاح و نیز یکی از سوله‌های چندمنظوره صالحین در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در پایان ضمن دعوت از عموم مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن متذکر شد: امسال حضور گسترده مردم با بصیرت و شجاع ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن یک‌بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را روسیاه می‌کند و به آن‌ها ثابت می‌شود که زیر فشارها و تحریم‌های آنان سرخم فرود نمی‌آوریم و تا آخر به انقلاب اسلامی پایبند و وفادار هستیم.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول