اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

جذب ده‏ها میلیونی بسیج محقق شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: جذب ده‏ها میلیونی بسیج را باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری محقق کرد.

جذب ده‏ها میلیونی بسیج محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی ‌در کمیسیون تخصصی نیروی انسانی بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انسانی بسیج باید با تحلیل صحیح و درست، آمار بسیجیان استان سمنان را دائماً رصد کرده و نسبت به به‏روز رسانی و یک‏پارچه‏سازی آن اقدام کند.

وی افزود: با نگاهی عمیق، بلند، خلاقانه و مبتکرانه نسبت به برنامه جذب، می‏توان جذب ده‏ها میلیونی بسیج را بر اساس منویات مقام معظم رهبری محقق ساخت.

اجرای سامانه جدید آمار و اطلاعات بسیج

معاون نیروی انسانی بسیج سپاه استان سمنان نیز در ادامه گفت: سامانه جدید آمار و اطلاعات بسیج به نام «برنامه پایگاه – حوزه» در دی ماه عملیاتی شده است.

محمد صفا افزود: این معاونت 110 نفر از کاربران سطح حوزه‏ها و کانون‏های مقاومت بسیج را در دو منطقه شرق و غرب استان سمنان  آموزش داده و توجیه کرده است.

وی با بیان اینکه در سامانه جدید نیروی انسانی بسیج همه بسیجیان باید در حلقه‏های صالحین سازماندهی شوند، گفت: سازمان رزمی بسیجیان نیز در سامانه باید ثبت شود و در صورت تکمیل، آماری دقیق از بسیجیان کل استان ایجاد می‏شود.

معاون نیروی انسانی بسیج سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه سامانه آمار و اطلاعات بسیج از مهم‏ترین وظایف و کارهای نیروی انسانی بسیج است، اظهار داشت: در بهمن ماه امسال، 30 نفر از کاربران سامانه سطح نواحی که عملکرد بهتری داشته‏اند، مورد تشویق قرار می‏گیرند.

استارت کار در شاهرود زده شد

همچنین کارگاه آموزشی برنامه سامانه اطلاعات بسیج سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

مسئول نیروی انسانی سپاه شاهرود اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی یک‏روزه، بیش از 60 نفر از کارپردازان و مسئولان نیروی انسانی حوزه‌ها و کانون‌های بسیج نواحی میامی، شاهرود و دامغان حضور داشتند.

ابراهیم اعظمی افزود: در این کارگاه که به شرق استان سمنان اختصاص داشت، مسئولان نیروی انسانی بسیج استان به تشریح و آموزش کار با این نرم‏افزار پرداختند.

وی با بیان اینکه اطلاعات بسیجیان در این سامانه به‏روز رسانی می‌شود، گفت: با به‏کارگیری علوم روز، نرم‌افزاری برای ثبت کلیه اطلاعات بسیجیان، عملکرد و برنامه‌های آنها طراحی شده است و بدین شکل، از بسیاری از کاغذبازی‌های اضافی جلوگیری و خدمت‌رسانی به بسیجیان راحت‌تر می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ مشابه این کارگاه آموزشی در غرب استان سمنان نیز به همت معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه استان سمنان برگزار شده است.

انتهای پیام/2249/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول