اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 27

قرغی: نهضت‌های روشنگری در پایگاه‌های بسیج برگزار شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا نهضت‏های روشنگری در دهه مبارک فجر با جدیت در پایگاه‌های بسیج برگزار شود.

قرغی: نهضت‌های روشنگری در پایگاه‌های بسیج برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان و مسئولان عقیدتی و سیاسی حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج شاهرود، در سخنانی با تبریک ماه ربیع‏الاول و اعیاد بزرگ این ماه اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از این ماه بهره لازم معنوی را ببریم و تلاش کنیم که بعد از دو ماه عزاداری و کسب فیض معنوی، با جدیت در راه حفظ این ارزش‏ها قدم برداریم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام‏الله دهه مبارک فجر، دهه پیروزی خون بر شمشیر و استقرار حکومت اسلام در جهان، باید برای تبیین و تشریح انقلاب اسلامی در بین مردم و به ویژه بسیجیان تلاش کنیم.

قرغی اظهار داشت: توجه به برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع انقلاب اسلامی، دستاوردها و چالش‌ها در زمان حاضر که دشمنان به شدت تلاش می‌کنند ما را در فشار قرار دهند، باید در صدر کارهای بسیج قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: دعوت از سخنرانان مجرب و کسانی که دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند، در این مدت ضروری است و باید همه با هم کمک کنیم تا بتوانیم برابر تهاجم گسترده دشمنان جامعه را روشن و آگاه سازیم.

در این جلسه، مسئول سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود نیز به تشریح چگونگی برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری در موضوعات انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی پرداخت.

رضا فدایی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا جامعه به ویژه اقشار مختلف بسیج را با توطئه‌های سازمان‏یافته دشمنان در پنهان و آشکار آشنا کنیم و این رسالت بر دوش تک تک بسیجیان است که باید به نحوه احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/2249/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول