اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج باید در جامعه پیش‏برنده و پیش‏رونده باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج و بسیجی باید در جامعه هم پیش‏برنده و هم پیش‏رونده باشد.

بسیج باید در جامعه پیش‏برنده و پیش‏رونده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس مطهری در گردهمایی فرهنگیان بسیجی شاهرود و بسطام که با حضور بیش از 170 نفر در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های بسیج و بسیجی اظهار داشت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کلید طلایی حل مشکلات «بسیج» است و این نیاز به ویژگی‌ها و شاخص‌هایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت یک بسیجی، تقویت ملاک‌های ایمان، اعتقاد و ایثار و به تعبیر قرآن، دیگران را به خود برتری دادن است.

مطهری اظهار داشت: بسیج و بسیجی باید در جامعه هم پیش‏برنده باشد و هم پیش‏رونده باشد و به عبارتی با تمسک به حدیث ثقلین، حفظ کننده قرآن و عترت در کنار هم باشد تا عاملی موثر و کاربردی محسوب شود.

هجمه دشمنان در عرصه‌های مختلف نشان‏دهنده قدرت ماست

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: بسیج و بسیجی باید منطبق با نباز مخاطب و شرایط عمل کند و این همان بصیرت نافذی بوده که در شرایط سخت نیاز جامعه است.

وی با اشاره به قیام عاشورا و تاثیرآن در عصر کنونی بیان داشت: بعد از 1400 سال هنوز نهضت امام حسین(ع) و آرمان‌ها و ارزش‌های آن در جامعه زنده بوده و این همان چیزی است که باعث پویایی جامعه می‏شود.

مطهری تاکید کرد: هجمه دشمنان در عرصه‌های مختلف نشان‏دهنده قدرت ماست و باید توجه داشته باشیم که اگر می‌خواهیم همچنان قدرتمند باشیم، باید فرهنگ بسیج و بسیجی که برگرفته از فرهنگ اسلام و امام حسین(ع) است، را در جامعه تقویت و نهادینه کنیم.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از ولی‏فقیه و ولایت‌مداری افزود: اگر می‌خواهیم در طول مسیر حرکت خود موفق باشیم، باید در مسیر ولایت حرکت کنیم؛ چرا که تا زمانی که ولایت داشته باشیم، از خطرات مصون خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود یادآور شد: در طول این مدت، آنچه ما را از خطرات مختلف نجات داده تدابیر ولایت فقیه بوده است و این یعنی هجمه دشمنان بر ستون حکومت اسلام و باید مراقب این توطئه‌ها بود و در این خصوص روشنگری کرد.

انتهای پیام/2249/‌ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول