اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی

همایش بانوان فرهیخته در بروجن برگزار می‏‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: همایش بانوان فرهیخته همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی بروجن برگزار می‎شود.

همایش بانوان فرهیخته در بروجن برگزار می‏‌شود

فتاح کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: دهه فجر از ایام مبارک و مقدسی است که باید با اجرای برنامه‌های ویژه و فاخر این ایام به نحو شایسته گرامی داشت.

وی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان بروجن، افزود: کمیته‌های ستاد دهه فجر این شهرستان برنامه‌های خود را تدوین کرده و امید می‎رود با اجرای این برنامه‌ها یک فضای انقلابی و بانشاطی را در شهرستان ایجاد کنیم.

کرمی، همایش بانوان فرهیخته شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته قرآن و هیات‌های مذهبی این شهرستان برشمرد و گفت: مسابقه پیامکی قرآنی در راستای ایجاد فضای قرآنی، آشنایی با نهج‌البلاغه و برنامه جشن در 34 مسجد در راستای فرهنگ‌سازی نقش مساجد در انقلاب اسلامی از دیگر این برنامه‌هاست.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به برنامه‌های کمیته ایثارگران این استان اشاره کرد و بیان داشت: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی، مسابقه، نواختن زنگ ایثار در مدارس شاهد بروجن، افتتاح گلزار شهدا سفیددشت و پرده‌برداری از تابلوهای3+5 از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته است.

کرمی، برپایی جشن‌های انقلاب اسلامی را عامل مهمی در ایجاد شور و نشاط انقلابی دانست و تصریح کرد: فضاسازی و آذین‌بندی در برنامه‌های متنوع، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب انقلاب، به صدا درآورد زنگ انقلاب در مدارس و ارسال پیامک به مناسبت ایام دهه فجر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در راستای ایجاد شور و نشاط انقلابی در شهرستان اجرا می‎شود.

وی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیج را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بسیج عنوان کرد و گفت: نشست معرفتی بصیرتی اعضای حلقه‌های صالحین، برگزاری اردوی عملی مرحله اول درس آمادگی دفاعی، اعزام جهت برگزاری مسابقات قرآن و عترت، نشست معرفتی بصیرتی اعضای حلقه‌های صالحین از دیگر این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/68004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول