اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری یزد:

بانوان در تمام عرصه‌های انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار یزد با تاکید بر نقش محوری بانوان در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: بانوان در تمام عرصه‌های انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته‌اند.

بانوان در تمام عرصه‌های انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، حسین عسکرزاده در جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان یزد بر نقش محوری بانوان در طول انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته است، عنوان کرد: در حال حاضر با عنایت خداوند و رهبری منحصر به فرد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اتحاد مردم، ایران اسلامی به عنوان یک کشور تأثیرگذار در سطح جهان و منطقه شناخته می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یزد افزود: امام خمینی (ره) در طول مبارزات خود با حکومت طاغوت حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) را به عنوان الگوی مناسب برای زنان معرفی کرد تا زمینه سعادت و ارتقای فرهنگی و اجتماعی بانوان در جامعه فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه بانوان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی همدوش مردان حضور فعالی داشته‌اند، تصریح کرد: حضور در تظاهرات علیه رژیم طاغوت، حضور منسجم در پشت جبهه و حتی خط مقدم در طول هشت سال دفاع مقدس، فعالیت گسترده در دستاوردهای علمی، صنعتی کشور از مهم‌ترین تأثیراتی است که بانوان در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.

عسکرزاده همچنین بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر امسال تاکید کرد و خواستار ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعمیق معرفت و بصیرت دینی جامعه بر پایه قرآن و مکتب، تبیین اندیشه‌های دینی و سیاسی امام خمینی (ره) به عنوان عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ارتقاء آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان در مراسم‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول