اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بانوان ایرانی در میادین ورزشی ثابت کردند حجاب محدودیت نیست

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امروزه بانوان ایرانی با پوشش اسلامی ورزشی در میادین مختلف ورزشی حضور یافته و به جهانیان ثابت کرده‌اند که حجاب برای بانوان محدودیت نیست، بلکه مصونیت است.

بانوان ایرانی در میادین ورزشی ثابت کردند حجاب محدودیت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نسرین شاکری‌فر در مراسم فرهنگی حجاب و عفاف ویژه بانوان ورزشکار اصفهانی در تالار اجتماعات شرکت برق منطقه‌ای اصفهان که صبح امروز با حضور غلامعلی ابراهیمی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی اسدی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی را ارزش نهادن به بانوان ورزشکار محجبه و رشد و تعالی حفظ حجاب و عفاف در بانوان است.

وی تصریح کرد: حجاب و پوشش بانوان پیشینه فرهنگی در ایران باستانی داشته است، چرا که در تمامی تصاویر و آثار باستانی ایران بانوی ایرانی را به طور کامل پوشیده می‌بینیم که با آمدن اسلام به ایران آموزه‌های دینی اسلام غنی‌تر شد.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حجاب و عفاف جزو ارزش‌های اجتماعی بانوان ایرانی محسوب شد که امروزه در فضای جنگ نرم دشمن با صرف هزینه فراوان با تهاجم فرهنگی بانوان ما مورد هدف قرار داده که خوشبختانه بانوان ایرانی با رعایت حجاب و عفاف با دشمنان ایران اسلامی به مبارزه پرداختند.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با تشکر از مرضیه اکبر آبادی، معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان که با درایت و مدیریت والای خود و همکارانشان در وزارت ورزش و جوانان برای بانوان ورزشکار ایرانی پوشش اسلامی ورزشی را تعریف کرده‌اند که این پوشش بانوان ورزشکار ایرانی الگوی مناسبی برای ورزشکاران بانوی مسلمان جهان است.

شاکری فر اضافه کرد: امروزه بانوان ایرانی با پوشش اسلامی ورزشی در میادین مختلف ورزشی حضور یافته و به جهانیان ثابت کرده‌اند که حجاب برای بانوان محدودیت نیست، بلکه مصونیت است.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول