اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

بانوان نقش ویژه‌ای در توسعه نظام دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: بانوان نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام دارند.

بانوان نقش ویژه‌ای در توسعه نظام دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جمع بانوان این شهرستان اظهار داشت: یکی از نیازهای شهروندان، رسیدگی به مسائل اساسی خانواده و امور بانوان است.

وی با اشاره به نقش خانواده در توسعه یک جامعه خاطرنشان کرد: تحکیم بنیان خانواده یک اصل مهم در کشور ما بوده و یکی از اساسی‌ترین اهداف با توجه به نیازهای جامعه محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر خانواده را اساسی‌ترین نهاد در جامعه دانست و عنوان داشت: وظیفه بانوان در جامعه مرتبط با کل اعضای خانواده است.

* بانوان نقش ویژه‌ای در توسعه نظام دارند

وی افزود: بانوان نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام داشته و باید با همه توان نسبت به رفع مشکلات این قشر از جامعه و نیز تحکیم بنیان خانواده تلاش مضاعفی صورت گیرد.

رفیعی با اشاره به تلاش دولت در زمینه رفع مشکلات موجود در جامعه اظهار داشت: خوشبختانه شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های ارزشمندی در سطح شهرستان و استان هستیم.

وی افزود: نظام و دولت خود را مدیون مردم می‌داند و در راستا از هیچ تلاشی برای پیشرفت جامعه و رفع مشکلات مردم دریغ نمی‌کند.

* ملت ایران با وحدت خود همواره دشمنان را مایوس کرده است

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش زنان و در توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: بانوان ایرانی همواره دوشادوش مردان این مرز و بوم در مسیر پیشرفت و تعالی نظام قدم برداشته‌اند که مسئولان باید برای قدردانی از این تلاش‌ها تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره دستاوردهای مختلف کشور در بخش‌های مختلف گفت: مردم ایران همواره با اتحاد خود برگ‌های زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم زده و دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کرد‌ه‌اند.

رفیعی در ادامه افزود: ملت ایران باید همواره در صحنه حضور پرشور داشته و با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری در استمرار راه امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن نظام گام بردارند.

* جهان به جایگاه والای ایران پی برده است

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری تمام آحاد جامعه ابراز داشت: مردم ایران در راهپیمایی مختلف سال با لبیک به رهبر خود و با وحدت و یکدلی در صحنه حاضر شده و همبستگی ملی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

رفیعی با اشاره به نقش مردم در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های حساس حاضر بوده‌ و با پیروی از فرامین ولی‌فقیه خود، در گسترش فرهنگ انقلابی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ امروز جهانیان به جایگاه والای کشور ایران پی برده‌اند که در این میان نقش غیرقابل انکار مردم ولایت‌مدار ایران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گسترش این انقلاب در خارج از مرزهای کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/73001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول