اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

همدلی رمز موفقیت بانوان فوتبالیست همدانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم لیگ برتری بانوان پاس همدان با اشاره به بومی بودن تیمش گفت: تنها تیم بانوان در ایران هستیم که با 80 درصد بازیکن بومی در لیگ برتر شرکت کرده‌ و غیرت و همدلی بین بازیکنان این تیم باعث موفقیت‌هایمان شده است.

همدلی رمز موفقیت بانوان فوتبالیست همدانی است

نسیم صادقی پس از بازی مقابل هیئت فوتبال ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره بازی تیمش برابر حریف آذری خود اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی در همدان انجام دادیم و با وجود سرمای شدید هوا واقعاً بدون در نظر گرفتن شرایط جوی برای پیروزی در این مسابقه هم قسم شده بودیم که خدا را شاکریم به این مهم دست یافتیم.

وی افزود: بازیکنان تیم فوتبال بانوان پاس همدان میانگین سنی 22 سال دارند و در این بازی فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و هر آنچه کادر فنی از تیم انتظار داشت در زمین مسابقه برآورده کردند و موفق شدیم سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کنیم.

مربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان تصریح کرد: بازی برابر تیم هیئت فوتبال ارومیه از حساسیت ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار بود و برنده این بازی می‌‌توانست جایگاه رقیب خود را در جدول بگیرد و با همت و غیرت بازیکنان تیم موفق شدیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مشکل بازیکنان مصدوم تیمش که در هفته قبل در اختیار نداشته رفع شده یا نه ادامه داد: متأسفانه مصدومیت بازیکنان تیم 100 درصد رفع نشده اما با توجه اینکه روی نیمکت دستمان از نظر بازیکنان جایگزین خالی است مجبوریم بازیکنان مصدوم را هم به زمین بفرستیم و این در حالی است که از فردا به جای تمرین ریکاوری باید نیمی از تیم به فیزیوتراپی بروند.

صادقی با اشاره به اینکه حضور رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس قبل از بازی در رختکن تیم موجب روحیه مضاعفی برای اعضای تیم شد، یادآور شد: در مدت فعالیت ورزشی خود بی اغراق رمضانی یکی از مدیران ورزشی است که حداقل همیشه در اتاقش بر روی بازیکن، مربی و سرپرست تیم‌های رشته‌های مختلف باز است و اگر از نظر مالی باشگاه وضعیت مناسبی نداشته باشد شنونده خوبی هست و با حمایت‌های معنوی که با حضورش در رختکن تیم و صحبت با بازیکنان جوان و جویای نام همدانی داشت، باعث شد برای ادای دین خود به مردم همدان از این بازی سربلند بیرون بیایم.

وی در پایان بیان کرد: از فردا تمرینات خود را با روحیه بیشتری پیگیری می‌کنیم تا در هفته‌های باقی مانده بتوانیم با کسب امتیازات بیشتر حق بانوان همدانی را رشته فوتبال و ورزش کشور بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای ورزش همدان باشیم.

تا پایان هفته ششم دور برگشت این رقابت‌ها بانوان سبزپوش پاس همدان با کسب 17 امتیاز از 14 بازی در رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول