اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی قزوین خبر داد

تأسیس نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در سال آینده در قزوین راه‌اندازی می‌شود.

تأسیس نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در قزوین

فریده یوسفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان قزوین فراخوان تأسیس کمپ بانوان را در روزنامه داده است تا متقاضیان تأسیس این کمپ آمادگی خودشان را به این سازمان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در این استان هنوز کمپ ترک اعتیاد بانوان وجود ندارد، اضافه کرد: بعد از اعلام آمادگی متقاضیان تأسیس کمپ ترک اعتیاد بانوان، سازمان بهزیستی استان قزوین فردی که بهترین شرایط را نسبت به دیگر افراد متقاضی دارد، انتخاب می‌کند تا فرد انتخاب شده کمپ ترک اعتیاد بانوان را در قزوین به صورت خصوصی راه‌اندازی کند.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی استان قزوین اذعان داشت: سازمان بهزیستی استان قزوین آمادگی دارد تا به فرد انتخاب شده تأسیس کمپ ترک اعتیاد بانوان کمک کند تا در مدت حداقل شش ماه کمپ را راه‌اندازی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد کمپ‌های استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در قزوین این استان جزو ششمین استان در تأسیس این کمپ می‌شود.

یوسفی‌پور با بیان اینکه اکنون به دلیل نبود کمپ ترک اعتیاد بانوان، خواهران معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد قزوین مورد پذیرش نمی‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه بانوان معتاد قزوینی به دلیل نزدیکی به استان‌های تهران و البرز برای درمانشان به این استان‌ها مراجعه می‌کنند تا خدمات مربوطه را از این کمپ‌ها دریافت کنند.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی استان قزوین متذکر شد: سه کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان تهران و یک کمپ در استان البرز وجود دارد که بیماران بانوان قزوینی برای ترک اعتیاد به این مکان مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزینه اقامت بیماران معتاد برای یک دوره یک ماهه در کمپ‌ها در سال جاری 190 هزار تومان است، ابراز داشت: برخی از بیماران توانایی پرداخت این هزینه را ندارند که سازمان بهزیستی استان قزوین 50 درصد از هزینه مربوطه را به صورت رایانه‌ای به آنان پرداخت می‌کند تا آنان بتوانند خودشان را درمان کنند و از معضل اعتیاد نجات یابند.

انتهای پیام/77009/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول