اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان خبر داد

حضور بانوان دوچرخه‌سوار همدانی در اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رییس هیئت دوچرخه‌‌سواری همدان از حضور سه دوچرخه‌سوار همدانی در رده سنی بزرگسالان به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد و گفت: این افراد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دهلی نو آماده می‌شوند.

حضور بانوان دوچرخه‌سوار همدانی در اردوی تیم ملی

علی‌شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی دهلی نو کشور هندوستان برگزار خواهد شد سه تن از بانوان قهرمان دوچرخه‌سواری استان همدان در این اردو حضور دارند.

وی افزود: مریم غیاثوند، ماندانا دهقان و انسیه بیاتی سه دوچرخه‌سوار همدانی در رده سنی بزرگسالان هستند که باید روز 15 بهمن خود را به مربیان تیم ملی کشورمان معرفی کنند و به مدت 15 روز در این اردو شرکت کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان درباره پیشرفت این رشته در استان گفت: بنده 16 سال که رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان هستم و از آن سال جایگاه این رشته در استان همدان پیشرفت بسیار خوبی داشته است و این باعث شد تا یک سال هیئت برتر استان همدان شدیم و همیشه جزو 10 هیئت برتر بوده‌ایم.

به گفته شمسی‌پور افزایش دعوت بازیکنان در تیم ملی نشان از کارهای انجام شده در این رشته ورزشی است و قطعاً در سال‌های آینده خبر‌های بیشتری از رشته دوچرخه‌سواری استان همدان به گوش می‌رسد.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر آیا مشکلی از نظر سخت‌افزاری در هیئت استان وجود داشته یا نه؟  گفت: با قول مساعدی که مسئولان ورزش استان داده‌اند امیدواریم هرچه سریعتر پیست دوچرخه‌سواری همدان احداث شود تا ورزشکاران محل مناسبی برای تمرین داشته باشند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان اذعان داشت: با توجه به سابقه خوب رکابزنان همدان در مسابقات قهرمانی کشور و حضور در اردوهای تیم ملی در سال آینده برنامه‌های مدونی برای رشد رشته دوچرخه‌سواری در استان طراحی شده که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها قهرمانان بیشتری از استان به ورزش کشور معرفی شوند.

گفتنی است سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 تا 27 اسفند ماه سال جاری در بخش‌های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر «دهلی نو» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2499/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول